Julij Zornik
Biography
Julij Zornik (1974) first began flirting with the world of audio in 1994 as a radio and television technician, and as a concert and festival monitor mixer. From 1996 on, when domestic audio post-production experienced a boom of studio activity, Julij focused his efforts in that direction. To date Zornik has designed sound for countless TV and radio ads, over fifty short and animated films, and more than sixty feature and documentary films.
Organizations
Filmography (280)
Sound design (259)
Production (15)
Cast (2)
Music (2)
Direction (1)
Sound department (61)
Post production/editorial department (2)
Music department (2)
Mentoring and Consulting colaboration (2)
Awards
important awards
Zvok v filmu Opazovanje pogosto deluje kot sprožilec dogajanja. Ob odsotnosti glasbe postane pomembno režijsko sredstvo. Ekspresivna zvočna podoba, zgrajena iz številnih zvočnih elementov, kot so medicinske aparature, sirene, telefoni, otroški jok ipd., ustvarja avtentično atmosfero in vzbuja vseprisoten občutek nelagodja.
podelil Boris Labbé
V letošnji festivalski selekciji ime Julija Zornika, oblikovalca zvoka večine tekmovalnih filmov, močno izstopa. Lahko bi rekli, da je Julij Zornik razred zase, pa vendar smo se morali odločiti za en film, pri katerem je sodeloval kot oblikovalec zvoka. Zaradi sijajno oblikovane zvočne atmosfere prostora pod in nad morsko gladino, ki je zelo drugačna od tiste najpogosteje uporabljene v mediteranskih filmih, nagrado podeljujemo filmu Morena v režiji Antoanete Alamat Kusijanović.
Obrazložitev (hrvaško): Za veliki doprinos atmosferi. Odlično ukomponirani zvuk zajedno sa slikom pruža snažan audiovizualan doživljaj.
Zvočna slika se v soglasju z izvirno glasbo vzpostavlja kot eden izmed osrednjih pripovednih elementov. Večplastna in tehnična dovršenost zvoka je rezultat dela kreativne ekipe z jasno izdelanim avtorskim konceptom in individualnim pristopom k filmskemu zvoku.
With the film Greetings from Free Forests, Julij Zornik has reached a peak in his long-time sound creation for many feature and documentary films. A clear and mature auteur concept without music establishes a minimalist soundtrack as a key narrative element of the film, composed mainly of narrative voices and sounds of nature.
Nagrado za najboljši ton prejme ustvarjalec, ki z dodelanimi zvočnimi podobami oživlja naravo in ji dodeli vlogo petega filmskega lika, ki do zadnjega kadra odmeva med debli dreves.
Večplastnost in tehnična dovršenost zvoka v filmu INFERNO je precizno strukturirana celota, ki je rezultat dela ekipe z izvrstnim posluhom za filmski zvok.
Ker ga nismo slišali in ker nas ni motil.
Organizations
Extended data
Contact the editors
If you need to get in touch, please use the form below. We will be happy to hear from you.