UL AGRFT - Akademija za gledališče, radio, film in televizijo
About
Contacts
Gallery (1)
Materials
Dnevnik (1951- )
Given awards
Grossmann Award
Druga nagrada za scenarij Andrej gre po cigarete. Odkupna nagrada v višini 600 EUR.
Za scenarij RATRAK-PISTE. Odkupna nagrada v višini 1000 EUR izplača Društvo slovenskih režiserjev.
Druga nagrada za scenarij Pasjeglavec.
Druga nagrada za scenarij Rumeni papirček.
Prva nagrada za scenarij Živalski vrt.
Druga nagrada za scenarij Inštruktor vožnje.
Prva nagrada za scenarij Izlet.
Druga nagrada za scenarij Cougar.
Prva nagrada za scenarij Nagle odločitve.
Druga nagrada za scenarij Claire de lune.
Druga nagrada za scenarij Notranje barve.
Druga nagrada za scenarij Dekle, ki je sedelo na stopnicah, ki vodijo v podhod.
Prva nagrada za scenarij Lucija in Erik.
Prva nagrada za scenarij Viktor + Miro.
Druga nagrada za scenarij Ko bo Lala odrasla.
Prva nagrada za scenarij Brez lupčka.
Druga nagrada za scenarij Hišni Bogovi.
Tretja nagrada za scenarij Trojica.
Grossmann recognition
Za kratko zgodbo Vrač.
Za kratko zgodbo Kritika: Velo od Lidla - Agonija
Za kratko zgodbo Ana, ki ljubi Nino.
Grossmann Special Mention
Posebna omemba za scenarij Svet na drugi strani.
Posebna omemba za kratko zgodbo/scenarij Senca.
Posebna omemba za scenarij Prva.
Prešeren Award UL AGRFT
For screenplay and directing
Skupinsko Prešernovo nagrado za scenarij in reţijo televizijske nanizanke FRAGMA prejmejo Nejc Gazvoda »Merica sreče« Milena Olip »V roju kresnic«, Kaja Tokuhisa »Nekakšen sindrom« in Barbara Zemljiĉ »Ljubezen je energija« mentor za televizijsko reţijo izr. prof. Igor Šmid, mentor za scenaristiko doc. mag. Miroslav Mandić.
Za scenarij in režijo
Za scenarij in režijo kratkega študijskega filma
Prešernova nagrada za scenarij in režijo študijskega igranega filma
Prešernova nagrada za scenarij in režijo študijskih filmov
Prešernova nagrada za scenarij in režijo študijskega dokumentarnega filma
Prešernova nagrada za scenarij in režijo študijskega igranega filma
Sivolaska Award
Nagrada za produkcjo prejšnje sezone.
Grossman Highschool Award
Za scenarij Pač-rdeča kopalnica.
Za scenarij Gospa Lesjak.
Za kratko zgodbo Poljub na čelo.
Nagrada za kratko zgodbo/sinopsis Hodi z vetrom.
Nagrada za kratko zgodbo Bele kopalke.
Nagrada za kratko zgodbo Mama
Nagrada za kratko zgodbo V črni luknji.
Prva nagrada za kratko zgodbo Jaz sem vaza.
Prva nagrada za kratko zgodbo Trgatev.
Druga nagrada za kratko zgodbo Orion.
Tretja nagrada za kratko zgodbo Trafika.
Prva nagrada za kratko zgodbo Softi.
Druga nagrada za kratko zgodbo Videokaseta.
Tretja nagrada za kratko zgodbo To, kar sem.
Prva nagrada za kratko zgodbo Forget me not.
Druga nagrada za kratko zgodbo Čas, da ti rečem adijo!
Tretja nagrada za kratko zzgodbo Uspeh do ključa.
Zlatolaska Award
Zlatolaske 2012/13 award for the best role in a film or television project
Za študijsko filmsko b-produkcijo.
Zlatolaska Samorastnik Award
Filmography (838)
production (837)
distribution (20)
miscellaneous (1)
Awards
important awards
Given the extremely rich selection of student films this year, we are not worried about the future of Slovenian cinema. It was difficult to choose, and it would be unfair to award the prize to just one film in so many different genres: fiction, documentary, experimental and animation. That is why we decided to cut this year’s Vesna into six parts, as we believe there are six films that deserve it equally. Due to the festival rules, this was not possible: the Vesna can only be awarded to one film. So, in accordance with the rules, we are awarding six special mentions, but we still consider them symbolically as the Vesna Award, while taking this opportunity to call again for a recast of the rules. But if you ask us, each of the winners should be allowed to keep the Vesna with them for two months of the year.
Each of the highlighted films stands out for certain creative aspects, and it is these that need to be recognised. Anja Resman’s animation Beyond the Face is an intricate work that reflects the artist’s creative maturity. Karin Likar’s (Un)Lucky Day is a playful, witty, imaginative and visually fresh animation. Nel Jeraj Sedej’s The Window is a brave social critique within a film experiment. Špela Koščak’s Interface can be experienced as a deft homage to avant-garde cinema through the sonic imprint of our times. Iza Mlakar has managed to weave an emotionally compelling film with her subtle direction of the actors in Threads. David Champaigne’s After is a genre-defining minimalist film distinguished by a well-executed dramaturgical arc.
Slovene: V izjemno dobro odmerjeni razdalji do subjektov vzpostavijo Jure Štern in njegovi sodelavci miren, odprt in angažiran vpogled v kompleksno mrežo odnosov gojencev in socialnih delavcev mladinskega doma. Obenem s tem ponudjio gledalcem prostor za čustven odziv, ki delno sovpada s čustvi glavnega protagonista Emanuela, kar pa že gradi podlago za globlje razumevanje manj priviligiranih najstnikov in njihovih realnosti v splošnem. Žirija si je želela, da bi eden daljših filmov v selekciji, trajal še dlje - najboljši pa so tisti filmi, ki bi jih, ko se končajo, hoteli gledati še nekaj časa.
Čeprav je film le kratka študijska vaja, ima vse, kar imajo veliki. Poln je presežkov, ki se jih ne bi sramovali niti profesionalci s kilometri posnetega filmskega traku za sabo. Ima vse elemente vrhunskega filma: dobro idejo in scenarij, kamero, režijo, predvsem pa vrhunsko igro vseh treh protagonistov. Režiser se prefinjeno igra s čustvi gledalcev in zgodbo spretno pripelje do dramatičnega vrhunca.
Award of the European jury
Award of the American jury
Award of the European Young Jury
Alzheimer Cafe uporablja filmski jezik, ki spoštuje dokumentarno tradicijo in se oddaljuje od televizijskih dokumentarnih form, ki preplavljajo domačo produkcijo. Odličen tandem režije in kamere nas brez predsodkov popelje v svet starostnikov. Ta je kljub trpkost videti zabaven, zato se malo manj bojimo prihodnosti, v kateri mladi filmski avtorji obetajo kvalitetne dokumentarne izdelke.
Mako Sajko, Damjan Kozole, Siniša Gačić in Petra Seliškar, člani žirije 2019
Film na bizaren način prikaže razpad odnosa med odvisnikom,ki se sam počasi spreminja v rastlino in dekletom, ki njegovega vegetiranja ne odobrava. Odlična igra Lize Marije Grašič in Tinesa Špika, zamolkla fotografija Boja Nuvaka, dobra maska Mirjam Kavčič, ter duhovita in natančna režija Petra Bizjaka, pričara kompakten film, ki brez moraliziranja opozarja na nevarnost, da z odmikom v svet omame lahko postanemo samozadostno apatični.
The award for the most innovative documentary film language, in the amount of 10,000 PLN, funded by the Polish Film Institute.
Jury's statement: ..."A documentary that blends in a very effective, entertaining and innovative way many different visual languages and emotional layers of personal and national history"...
S svobodo, ki jo nudi forma kratkega filma, nagrajeni študijski film subtilno in občutljivo nakaže travmatični dogodek, ki ga doživlja otrok.
Swimming strongly brings us a vivid story of the culture clash through the eyes of a teenager torn by the life in contemporary western surrounding opposed to religious rules of her family. Through her excellent performance the young lead actress carries the universal story of growing up.
Italian: Per essere riuscito, attraverso un linguaggio innovativo, a farci entrare profondamente nella narrazione, assumendosi il rischio di proporre un una ricerca artistica in continuo sviluppo, che meglio di ogni altro è riuscito a farsi immagine del senso di Methexis come progetto di ricerca ed incontro attraverso il supporto audiovisivo.
Dokumentarni film REJNICA je slojevita, iskrena in zaokrožena filmska pripoved, skozi katero režiser Miha Možina s svojo zrelostjo in senzibilnostjo, iz prizora v prizor razkriva travme neštetih nesrečnih družinskih usod, ki se vse prepogosto prenašajo iz roda v rod.
Avtor filma PRESPANA POMLAD Dominik Mencej je filmsko zrela in kreativnosti polna osebnost, ki zelo dobro razume svoje filmske junake. Zanje skozi celotno pripoved ustvarja situacije, v katerih lahko vsi liki zaživijo v svoji polnosti. Tako kot prepričljivo zaživi film kot celota v rokah ustvarjalne in igralske ekipe. Žirija zato soglasno odloča, da kratki film PRESPANA POMLAD predstavlja dosežek takšne vrste, da ga nagradi z vesno za najbolj ši kratki film, vesno za najboljšo režijo in vesno za najboljši scenarij.
Za igriv in natančen filmski jezik.
For the attention to the issues of young person self-identification in complicated contemporary reality.
Celostno gledano je bil študentski film NAD MESTOM SE DANI najboljši film festivala. V njem so spretno povezani prav vsi elementi filmske pripovedi. Prepričala nas je tematika, žanr (muzikal), izvrstna igra in dobra montaža, predvsem pa sproščen pristop k režiji filma.
Film, ki nas je s svojo idejo in humorjem končno zbudil in neizmerno nasmejal.
Nagrada vključuje 5 kolutov 16 mm Kodak Vision 3 v protivrednosti 800€ prejme avtor najboljšega študentskega filma.
For his extraordinary study of a life on the margin, a life which denies all patterns of a normal society.
GRAND PRIX in the sum of 6.000 PLN funded by the Head of Polish Television.
This film was chosen for its outstanding look, the care and understanding of human nature, the great sense of humour. Really enjoyable for the audience. We felt really satisfied and would be proud of this film if we directed it. This filmmaker created a unique and outstanding character which is a protagonist we love. Although he is a pathetic character and bad things happen in his life we feel optimistic for him. He is supposed to be a loser but we care about him rather than despise him. The empathy is all there.
Donation from Wallpaper Post for post-production purposes.
Best Digital View South East Europe Film
Italian: Con uno stile in perfetto equilibrio tra documentario e finzione, da un semplice spaccato di vita quotidiana che mette a confronto due generazioni racconta dal punto di vista del protagonista le conseguenze di una trasformazione repentina che ha portato un paese a cancellare la propria identità e la propria memoria per proiettarsi verso una modernità priva di valori.
2nd prize in the sum of 5.000 PLN funded by the Ministry of Culture and National Heritage
italijansko: Categoria Open internazionale
Topla in preprosta filmska pripoved, ki nikamor ne hiti, pa vendar se ne vleče. Z vsemi odtenki sive naslika paleto osamljenosti in nas nevsiljivo potegne v film. Zrelo delo mladega avtorja Matevža Luzarja. Komaj čakamo njegove naslednje projekte in upamo, da bo debitiral s celovečercem, še predno osivi.
Slovenian: Za prepričljivo zgodbo, ki jo sestavljajo tako žalostni kot zabavni trenutki iz vsakdana osamljenega upokojenca.
Award for the best depiction of national reality.
For the way it synthesizes the shock between two Slovenian generations.
ex aequo Italian: Per la complessità dei sottotesti proposti (confronto tra culture, stili di vita e ideologie, il valore della memoria storica e l'importanza dell'educazione) all'interno di un racconto universale.
Third prize ex equo
Bosnian: Film sa fantastičnom režijom, glumom i fotografijom, u vrlo osjetljivom i humorističnom filmu.
Bosnian: Film „1/2“ je priča o dvoje komšija koje dijele tanki zidovi. Klara započinje svakodnevni život u 4:30 ujutro dizanjem škripajuče roletne, preglasnim vijestima sa radija i usisavajem stana. Nikša od toga ludi. Ljudski um je ponekad sposoban proizvesti sve osim razumne, verbalne komunikacije.
GRAND PRIX in the sum of 10.000 PLN funded by the Head of Polish Television.
An ironical tale of subtle humor told with the highest professional values that ultimately demonstrates a faith and optimism in human kind.
Bosnian: Nagrada za najbolji igrani film, zbog načina na koji kreativnom upotrebom filmskog jezika, na ivici komičnog, uspijeva pokazati patološke komponente jednog odnosa koji zapravo više i ne postoji, dobij film 1/2 (Pola).
Best film of the author till 26 years
By the simplest of means and by the strength of performance this film pits humanity against bureaucracy with an all too real outcome. The jury gives a special mention to SRETAN PUT NEDIME („Good Luck Nedim“) by Marko Santic from Slovenia.
Posebna nagrada Jožeta Babiča za režijo študijske oddaje iz produkcije študentov filmske in televizijske režije na AGRFT
Scenarij za kratki film Sigmundove sanje, nastal po literarni predlogi Helene Resjan, skozi ljubezensko zgodbo govori o negotovosti sodobnega subjekta, ki se razpet med podzavest in nadjaz, težko uresničuje kot enkratna in neponovljiva osebnost. Nina N. Blažin je domiselno dramaturško prepletla različne časovne ravni in razsežnosti psihoanalize.
Nagrada za študijski prvenec. Mladi režiser se je izognil pastem prvega igranega kratkega filma in ga uspel zaokrožiti v čvrsto estetsko in pripovedno celoto.
DAMS special mention
Ko bom jaz umrl, bo en majhen pogreb odlikujeta popolna zgradba in režiserjev pogled na dogajanje, ki nikoli ne prestopi meje avtorskega in človeškega dostojanstva. Lep, diskreten in topel film psihiatrične bolnike preobraža v markantne like. Florijan Skubic se je izkazal z izjemno veščino oblikovanja dokumentarne zgodbe znotraj kratkega filma in občutljivo temo podal na osupljivo občuten način.
Film Ko bom jaz umrl, bo en majhen pogreb je po mnenju strokovne žirije eden od biserov letošnjega festivala. Kredibilno delo socializira tabuizirano plast družbe. Režiser Florijan Skubic je že v svojem rosnem začetku dokazal, da s kariero filmskega ustvarjalca misli zelo resno, saj njegova avtorska zrelost presega pojem študentskega filma. Zato vesni za najboljši študentski film dodajamo še eno za najboljši kratki film 6. festivala slovenskega filma.
Special prize from the jury and the Municipality of Bologna
Mladi režiser je zrelo ustvaril in razpletel zgodbo, zasnovano na konfliktu ljubezni.
Dražen Štader je utvaril dinamičen in zanimiv film na podlagi vsakdanje situacije, v kateri je znal odkriti in dramatizirati realni problem medčloveških odnosov.
Serbian: Nagrada Ponoćnog bioskopa radija 202
Best Selection of the Festival
Avtor na zafrkljiv način obravnava osamljenost posameznika v sodobni družbi. S skrajno minimalističnimi režijskimi in scenarističnimi prijemi uspe ustvariti prepričljivo refleksijo sedanjosti.
$1,000 from Visual Eyes Post Production + 1 year subscription to If Magazine
The Latücht e.V. Media Workshop Award
Prva nagrada za "Novi evropski talent"
Posebna nagrada Metoda Badjure za najbolj celovitega avtorja - študenta.
less important awards
Nominations
Extended data
Contact the editors
If you need to get in touch, please use the form below. We will be happy to hear from you.