FeKK - mednarodni festival kratkega filma v Ljubljani
- festival
Gallery
Materials
Festival editions
2022
Screenings
2021
For its inovative and visually remarkable approach. A gut wrentching vulcanic eruption of digital images sends the viewer deeper into the harsh reality of our contemporary world.
She is a master of storytelling and fantastic in guiding the actors. The film evokes a range of emotions and comes across in natural flow.
We have seen the future of cinema and her name is Ester Ivakič.
In his short film, musician and exceptional artist Tomaž Grom interweaves personal archive footage and family photos with incredible sensitivity, giving us an intimate insight into a dialogue with his memories and inner feelings. In a complex documentary form, the footage literally breathes with its original musical score.
The phrase “You Can’t Automate Me” encapsulates the crux of the relationship between the human and the machine in the singularly mechanised environment of a seaport. Through the introduction of elements of dance Katarina Jazbec positions front and centre the human body and the collective spirit of a daily life, marked with hard work, routine, and the precariousness of life itself.
Screenings
2020
Film s tehniko, ki v običajnih podobah krajin ustvarja vizualni šum, razdira ustaljeno dojemanje filmskega posnetka in hkrati že vzpostavlja nove iluzije. Z zvokom, ki v odnosu do slike gradi občutno napetost, vzbuja intenzivno telesno izkušnjo, s tem pa podira idejo o hladnosti tehnologije in dopušča prostor za heterogeno razumevanje.
Zelo neposredna, a v isti sapi subtilna zgodba o mami in hčeri, ki jo tke resnična ljubezen, a hkrati tudi razlike in predsodki. Režiserka za kamero ne posega v dogajanje, a tudi ne skriva svoje prisotnosti, s čimer ustvari dinamičen, čustven, a tudi družbeno zaveden in pomemben film.
Režiser nam je uspel prikazati dobro razdelan svet in povedati vse prek majhnih interakcij med liki, pri tem pa se je dotaknil tabu teme tega, da nisi zmožen ljubiti svoje družine.
Screenings
2019
Avtorica se odloči za pogumen pristop k delu z medijem filma in s pomočjo različnih tehnik odkriva umetniške potenciale kratke forme. Pulzirajoče podobe in zvoki vznemirjajo gledalčeve sinapse in ustvarijo celostno telesno izkušnjo, ki nas posrka v mašino spomina.
The film is merging the portrait of the city and a selfportrait of filmmaker in a very sensitive way. The performatic aspect of the film and the well thought compositions of the shots create a unique visual language, while the use of the traditional folk song and the protagonist in the film gradually bring us into the state of melancholy. Jury awards the film In my younger days by Tina Ščavničar as the best Slovene film from the competitive section.
The jury decided to give a special mention film Memory machine. The film seduces our memory with rich layers of sounds and images which are usually hard to remember. The jury recognised the experimental courage and wanted to award the film for its creative formal solutions, which at the same time adress our emotions and our mind.
Screenings
2018
Avtorica skozi intimen portret Ive nastavi zrcalo družbi, ki vedno bolj diktira ideale videza, lepote in uspešnosti. To stori brez moraliziranja in vsiljevanja mnenja, hkrati pa nas ponese tudi v svet razcepa med fizično osebo in spletno persono, ter nas spodbudi k razmisleku, kako sodobna tehnologija in družba, ki sta soj žarometov prenesli z odrov in modnih pist v dnevno sobo, oblikujeta posameznikovo samopodobo.
Kratki film z dobro razvitimi in odigranimi liki je očarljiv prikaz vloge družbenih omrežij v današnjih odnosih, s katerim se z lahkoto poistovetimo.
Screenings
2017
Zaradi toplega prikaza predanosti in ljubezni skupnosti do edinstvenega hobija in zaradi očarljivega ter iskrenega zajema ruralnega miljeja, ki je barvit do zadnje vizualne potankosti.
Zaradi uporabe varljivo preproste kompozicije za doseganje maksimalne filmske učinkovitosti, ko prikazuje maso ljudi, ki se premika čez kader in čez geografsko pokrajino.
Screenings
2016
Arhitekturna estetika, ki jo spremlja nenavadna zvočna pokrajina, popelje gledalce v brezčasen prostor, in zaradi teh lastnosti nagrajujemo film 2045 Maje Prelog in Blaža Murna z nagrado za Najboljši FeKK SLO film.
Ker pripoveduje zgodbo s tem, da jo deli prek svojega glavnega, neživega protagonista – galerije - skozi kompozicijo podob, ki so namenjene prav temu, da spojijo resničnost in umetnost, nagrajujemo film Vis-a-vis Mihe Likarja, s Posebno omembo žirije.
Screenings
2015
Skozi nevpadljivo zmes izsekov iz življenja nam film Številka 3 ponuja vpogled v samoto, ki bremeni priseljenca v sodobni slovenski družbi.
Indigo raziskuje notranji svet nastopajočih ter uporablja precizno mizansceno in montažo za ustvarjanje samozavestne filmske metafore, ki govori o razmerju na prehodu.
Plavanje prinaša slikovito zgodbo o trku dveh kultur, povedano skozi oči najstnice, razpete med življenjem v sodobnem zahodnem okolju ter verskimi pravili družine. Skozi odlično uprizoritev mlada glavna igralka upodablja univerzalno zgodbo o odraščanju.