UL AGRFT - Akademija za gledališče, radio, film in televizijo
- educational institution
Contacts
UNIVERZA V LJUBLJANI, AKADEMIJA ZA GLEDALIŠČE, RADIO, FILM IN TELEVIZIJO
Address | Nazorjeva ulica 3, Ljubljana, Ljubljana, Slovenia |
---|---|
Phone | +38612510412 |
dekanat@agrft.uni.lj.si | |
Website | http://www.agrft.uni-lj.si |
Gallery
Given awards
Grossmann Award
Druga nagrada za scenarij Andrej gre po cigarete. Odkupna nagrada v višini 600 EUR.
Za scenarij RATRAK-PISTE. Odkupna nagrada v višini 1000 EUR izplača Društvo slovenskih režiserjev.
Druga nagrada za scenarij Dekle, ki je sedelo na stopnicah, ki vodijo v podhod.
Grossmann recognition
Za kratko zgodbo Kritika: Velo od Lidla - Agonija
Grossmann Special Mention
Posebna omemba za scenarij Svet na drugi strani.
Posebna omemba za kratko zgodbo/scenarij Senca.
Sivolaska Award
Nagrada za produkcjo prejšnje sezone.
Grossman Highschool Award
Za kratko zgodbo Poljub na čelo.
Nagrada za kratko zgodbo/sinopsis Hodi z vetrom.
Nagrada za kratko zgodbo V črni luknji.
Prva nagrada za kratko zgodbo Jaz sem vaza.
Prva nagrada za kratko zgodbo Trgatev.
Druga nagrada za kratko zgodbo Videokaseta.
Tretja nagrada za kratko zgodbo To, kar sem.
Prva nagrada za kratko zgodbo Forget me not.
Druga nagrada za kratko zgodbo Čas, da ti rečem adijo!
Tretja nagrada za kratko zzgodbo Uspeh do ključa.
Zlatolaska Award
Za študijsko filmsko b-produkcijo.
Zlatolaska Samorastnik Award
Filmography (531)
production (531)
Awards
Alzheimer Cafe uporablja filmski jezik, ki spoštuje dokumentarno tradicijo in se oddaljuje od televizijskih dokumentarnih form, ki preplavljajo domačo produkcijo. Odličen tandem režije in kamere nas brez predsodkov popelje v svet starostnikov. Ta je kljub trpkost videti zabaven, zato se malo manj bojimo prihodnosti, v kateri mladi filmski avtorji obetajo kvalitetne dokumentarne izdelke.
Mako Sajko, Damjan Kozole, Siniša Gačić in Petra Seliškar, člani žirije 2019
Film na bizaren način prikaže razpad odnosa med odvisnikom,ki se sam počasi spreminja v rastlino in dekletom, ki njegovega vegetiranja ne odobrava. Odlična igra Lize Marije Grašič in Tinesa Špika, zamolkla fotografija Boja Nuvaka, dobra maska Mirjam Kavčič, ter duhovita in natančna režija Petra Bizjaka, pričara kompakten film, ki brez moraliziranja opozarja na nevarnost, da z odmikom v svet omame lahko postanemo samozadostno apatični.
S svobodo, ki jo nudi forma kratkega filma, nagrajeni študijski film subtilno in občutljivo nakaže travmatični dogodek, ki ga doživlja otrok.
Plavanje prinaša slikovito zgodbo o trku dveh kultur, povedano skozi oči najstnice, razpete med življenjem v sodobnem zahodnem okolju ter verskimi pravili družine. Skozi odlično uprizoritev mlada glavna igralka upodablja univerzalno zgodbo o odraščanju.
Avtor filma PRESPANA POMLAD Dominik Mencej je filmsko zrela in kreativnosti polna osebnost, ki zelo dobro razume svoje filmske junake. Zanje skozi celotno pripoved ustvarja situacije, v katerih lahko vsi liki zaživijo v svoji polnosti. Tako kot prepričljivo zaživi film kot celota v rokah ustvarjalne in igralske ekipe. Žirija zato soglasno odloča, da kratki film PRESPANA POMLAD predstavlja dosežek takšne vrste, da ga nagradi z vesno za najbolj ši kratki film, vesno za najboljšo režijo in vesno za najboljši scenarij.
Dokumentarni film REJNICA je slojevita, iskrena in zaokrožena filmska pripoved, skozi katero režiser Miha Možina s svojo zrelostjo in senzibilnostjo, iz prizora v prizor razkriva travme neštetih nesrečnih družinskih usod, ki se vse prepogosto prenašajo iz roda v rod.
Za igriv in natančen filmski jezik.
Celostno gledano je bil študentski film NAD MESTOM SE DANI najboljši film festivala. V njem so spretno povezani prav vsi elementi filmske pripovedi. Prepričala nas je tematika, žanr (muzikal), izvrstna igra in dobra montaža, predvsem pa sproščen pristop k režiji filma.
Film, ki nas je s svojo idejo in humorjem končno zbudil in neizmerno nasmejal.
Nagrada vključuje 5 kolutov 16 mm Kodak Vision 3 v protivrednosti 800€ prejme avtor najboljšega študentskega filma.
Topla in preprosta filmska pripoved, ki nikamor ne hiti, pa vendar se ne vleče. Z vsemi odtenki sive naslika paleto osamljenosti in nas nevsiljivo potegne v film. Zrelo delo mladega avtorja Matevža Luzarja. Komaj čakamo njegove naslednje projekte in upamo, da bo debitiral s celovečercem, še predno osivi.
Scenarij za kratki film Sigmundove sanje, nastal po literarni predlogi Helene Resjan, skozi ljubezensko zgodbo govori o negotovosti sodobnega subjekta, ki se razpet med podzavest in nadjaz, težko uresničuje kot enkratna in neponovljiva osebnost. Nina N. Blažin je domiselno dramaturško prepletla različne časovne ravni in razsežnosti psihoanalize.
Nagrada za študijski prvenec. Mladi režiser se je izognil pastem prvega igranega kratkega filma in ga uspel zaokrožiti v čvrsto estetsko in pripovedno celoto.
Film Ko bom jaz umrl, bo en majhen pogreb je po mnenju strokovne žirije eden od biserov letošnjega festivala. Kredibilno delo socializira tabuizirano plast družbe. Režiser Florijan Skubic je že v svojem rosnem začetku dokazal, da s kariero filmskega ustvarjalca misli zelo resno, saj njegova avtorska zrelost presega pojem študentskega filma. Zato vesni za najboljši študentski film dodajamo še eno za najboljši kratki film 6. festivala slovenskega filma.
Ko bom jaz umrl, bo en majhen pogreb odlikujeta popolna zgradba in režiserjev pogled na dogajanje, ki nikoli ne prestopi meje avtorskega in človeškega dostojanstva. Lep, diskreten in topel film psihiatrične bolnike preobraža v markantne like. Florijan Skubic se je izkazal z izjemno veščino oblikovanja dokumentarne zgodbe znotraj kratkega filma in občutljivo temo podal na osupljivo občuten način.
Mladi režiser je zrelo ustvaril in razpletel zgodbo, zasnovano na konfliktu ljubezni.
Dražen Štader je utvaril dinamičen in zanimiv film na podlagi vsakdanje situacije, v kateri je znal odkriti in dramatizirati realni problem medčloveških odnosov.
Avtor na zafrkljiv način obravnava osamljenost posameznika v sodobni družbi. S skrajno minimalističnimi režijskimi in scenarističnimi prijemi uspe ustvariti prepričljivo refleksijo sedanjosti.