Danijel Hočevar
Contacts
Danijel Hočevar
Phone | +386 41 645 267 |
---|---|
danijel@vertigo.si | |
Website | http://www.vertigo.si |
Awards | 16 awards |
---|---|
Organizations | FPS - Društvo filmski producenti Slovenije |
Gallery
Filmography (84)
Production (82)
Production design (1)
Production department (1)
Awards
Drzen in strasten film z imenitno Zorico Nuševo kot Petrunijo odpira vprašanje ženske v makedonski družbi in tradicionalnih okoljih. Spremljamo preobrazbo Petrunije, ki s svojo spontano akcijo razbija cerkvene in družbene tradicije in se spreminja v glasno zagovornico pravic žensk. Mojstrski film Teone Strugar Mitevske, ki dokazuje, da lahko s filmsko umetnostjo še vedno vplivamo na spremembe v družbi in spreminjamo svet.
Nagrada IRIDIUM v vrednosti 5. 000 EUR za postprodukcijske storitve se podeli režiserju filma, ki je prejel vesno za najboljši film.
Film Ne bom več luzerka je žirija prepoznala kot najbolj celovit filmski izdelek tega festivala. Relevantnost teme, dodelan scenarij in precizna režija Urše Menart, izvrstna igralska zasedba z Evo Jesenovec na čelu ter vsi preostali avtorski prispevki tvorijo prepričljivo celoto. Generacijska problematika je aktualna in pereča, a jo film obravnava z inteligentno noto humorja, absurda in topline.
Horizons competition programme.
MAREMETRAGGIO SECTION: The EstEnergy award for best short film goes to Meje by Damjan Kozole for the capacity to create a contemporary drama that touches millions of people, and re-establishes scope in an extraordinary synthesis that above all invests in in mis-en-scene.
Žirija se je soglasno odločila, da bo v središče festivala Dokudoc postavila film, ki obravnava aktualno tematiko na privlačen in temeljito filmski način. Film deluje na številnih ravneh in daje gledalcu prostor za interpretacijo posredovane vsebine na oseben in njemu primeren način, natanko na način, ki ga ta posebna tematika vzbuja v vseh nas. Zaupanje ustvarjalca filma v kompozicijo, avtorjevo razumevanje filmskega časa in prostora ter zavrnitev dramatiziranja skozi glasbo ali montažo poudarja resnost tega skoraj brezciljnega potovanja ljudi, izrinjenih iz domov in usmerjenih proti nerešljivemu položaju. Ta filmski biser nas sooča s kruto resničnostjo, ki nas približa pomoči potrebnim ljudem na begu pred vojno na Bližnjem vzhodu. Film predstavlja skrbi umetnikov glede trenutne situacije v svetu, prav tako pa tudi avtorjev mogočen filmski rokopis. Dokumentarni film »Borders« (Meje) je ogledalo časa, v katerem živimo.
Rada Šešić, Andrea Kuhn, Maja Malus Azhdari, članice žirije 2016
Žirija pozdravlja uvrstitev celovečernega dokumentarnega filma v program. Teme, ki jih avtorji izbirajo, so izjemno pomembne in zanimive, vendar smo mnenja, da jih ne uspejo v celoti izkoristiti. Filmi so tako večkrat razvlečeni, hitro zapadejo v ponavljanje in celo samo-promocijo. Izmed filmov v tekmovalnem dokumentarnem programu, se nam je zdel najbolj kompleksen in dovršen Kozoletov film DOLGE POČITNICE.
CineBalkan, balkan films competition.
Če stojijo posamezni deli, stoji tudi celota. Ruševine, ki bodo še dolgo stale. Najboljši film letošnjega festivala.
Celovečerni film Rezervni deli režiserja Damjana Kozoleta in producenta Danijela Hočevarja bogatijo markantni liki, njihove pretresljive usode in sposobnost občutenja časa ter prostora, v katerem živimo. Docela filmsko delo, ki ves čas opravičuje produkcijske standarde, uspe prikazati tihotapca s človeškim blagom kot človeka. Učinkovito, pošteno in nesprenevedavo povedana pomembna zgodba se spleta v pomemben film, ki si zasluži pomembno mesto v zakladnici slovenske kinematografije.
Porno film je svojevrstna kombinacija avtorskega in žanrskega filma, najboljšega v svoji kategoriji.
Zaradi simpatične neposrednosti, zgovornega minimalizma in spretne uporabe vizualnih komponent v narativne namene. V leru je preprost film o preprostih ljudeh, brez olepšavanja in nepotrebnih dodatkov. Režiser ima izjemen občutek za kadriranje in detajl, za delo z igralci - naturiščiki, kar daje filmu podobo emocionalno toplega in zrelega dela.