Danijel Hočevar
Biography
Organizations
Contacts
Gallery (5)
Filmography (89)
Production (87)
Production design (1)
Production department (1)
Awards
important awards
Zbudi me v aktualno tematiko vstopa skozi pomenljivo perspektivo izgube spomina, skozi katero odpira prostor za premislek o sovraštvu, nestrpnosti in nacionalizmu, pri čemer do obravnavanih tem zavzame jasno stališče. Vsi elementi filmskega jezika se med seboj učinkovito povezujejo in s tem ustvarijo sugestivno zaključeno celoto. Pogumen in za današji čas še kako relevanten film, ki o nasilju spregovori, ne da bi ga sam reproduciral v podobi.
Drzen in strasten film z imenitno Zorico Nuševo kot Petrunijo odpira vprašanje ženske v makedonski družbi in tradicionalnih okoljih. Spremljamo preobrazbo Petrunije, ki s svojo spontano akcijo razbija cerkvene in družbene tradicije in se spreminja v glasno zagovornico pravic žensk. Mojstrski film Teone Strugar Mitevske, ki dokazuje, da lahko s filmsko umetnostjo še vedno vplivamo na spremembe v družbi in spreminjamo svet.
Nagrada IRIDIUM v vrednosti 5. 000 EUR za postprodukcijske storitve se podeli režiserju filma, ki je prejel vesno za najboljši film.
My Last Year as a Loser is recognized by the jury as the most comprehensive film of this festival. The relevance of the topic, the refined script and the precise direction of Urša Menart, the excellent acting cast headed by Eva Jesenovec and all other auteur contributions form a convincing whole. The topical and burning generational issues are explored in the film with an intelligent note of humour, absurdity and warmth.
MAREMETRAGGIO SECTION: The EstEnergy award for best short film goes to Meje by Damjan Kozole for the capacity to create a contemporary drama that touches millions of people, and re-establishes scope in an extraordinary synthesis that above all invests in in mis-en-scene.
Horizons competition programme.
Žirija se je soglasno odločila, da bo v središče festivala Dokudoc postavila film, ki obravnava aktualno tematiko na privlačen in temeljito filmski način. Film deluje na številnih ravneh in daje gledalcu prostor za interpretacijo posredovane vsebine na oseben in njemu primeren način, natanko na način, ki ga ta posebna tematika vzbuja v vseh nas. Zaupanje ustvarjalca filma v kompozicijo, avtorjevo razumevanje filmskega časa in prostora ter zavrnitev dramatiziranja skozi glasbo ali montažo poudarja resnost tega skoraj brezciljnega potovanja ljudi, izrinjenih iz domov in usmerjenih proti nerešljivemu položaju. Ta filmski biser nas sooča s kruto resničnostjo, ki nas približa pomoči potrebnim ljudem na begu pred vojno na Bližnjem vzhodu. Film predstavlja skrbi umetnikov glede trenutne situacije v svetu, prav tako pa tudi avtorjev mogočen filmski rokopis. Dokumentarni film »Borders« (Meje) je ogledalo časa, v katerem živimo.
Rada Šešić, Andrea Kuhn, Maja Malus Azhdari, članice žirije 2016
Žirija pozdravlja uvrstitev celovečernega dokumentarnega filma v program. Teme, ki jih avtorji izbirajo, so izjemno pomembne in zanimive, vendar smo mnenja, da jih ne uspejo v celoti izkoristiti. Filmi so tako večkrat razvlečeni, hitro zapadejo v ponavljanje in celo samo-promocijo. Izmed filmov v tekmovalnem dokumentarnem programu, se nam je zdel najbolj kompleksen in dovršen Kozoletov film DOLGE POČITNICE.
CineBalkan, balkan films competition.
Če stojijo posamezni deli, stoji tudi celota. Ruševine, ki bodo še dolgo stale. Najboljši film letošnjega festivala.
Celovečerni film Rezervni deli režiserja Damjana Kozoleta in producenta Danijela Hočevarja bogatijo markantni liki, njihove pretresljive usode in sposobnost občutenja časa ter prostora, v katerem živimo. Docela filmsko delo, ki ves čas opravičuje produkcijske standarde, uspe prikazati tihotapca s človeškim blagom kot človeka. Učinkovito, pošteno in nesprenevedavo povedana pomembna zgodba se spleta v pomemben film, ki si zasluži pomembno mesto v zakladnici slovenske kinematografije.
Porno film je svojevrstna kombinacija avtorskega in žanrskega filma, najboljšega v svoji kategoriji.
Zaradi simpatične neposrednosti, zgovornega minimalizma in spretne uporabe vizualnih komponent v narativne namene. V leru je preprost film o preprostih ljudeh, brez olepšavanja in nepotrebnih dodatkov. Režiser ima izjemen občutek za kadriranje in detajl, za delo z igralci - naturiščiki, kar daje filmu podobo emocionalno toplega in zrelega dela.
Organizations
Extended data
Contact the editors
If you need to get in touch, please use the form below. We will be happy to hear from you.