Delo

  • mediji
Slovenija

Medijska hiša Delo se ponaša s šestdesetletno tradicijo. V tem času je Delo postalo eno vodilnih in najvplivnejših podjetij na slovenskem medijskem trgu. S profesionalnim delom in z upoštevanjem najvišjih standardov smo si uspeli pridobiti zaupanje bralcev in oglaševalcev, kar za nas predstavlja največjo vrednoto.

Že več kot 60 let smo vodilno in najvplivnejše podjetje na slovenskem medijskem trgu ter pomemben oblikovalec javnega mnenja. Slovenskim bralcem vsak dan posredujemo kakovostne in ažurne informacije, spodbujamo bralno kulturo in oz

Medijska hiša Delo se ponaša s šestdesetletno tradicijo. V tem času je Delo postalo eno vodilnih in najvplivnejših podjetij na slovenskem medijskem trgu. S profesionalnim delom in z upoštevanjem najvišjih standardov smo si uspeli pridobiti zaupanje bralcev in oglaševalcev, kar za nas predstavlja največjo vrednoto.

Že več kot 60 let smo vodilno in najvplivnejše podjetje na slovenskem medijskem trgu ter pomemben oblikovalec javnega mnenja. Slovenskim bralcem vsak dan posredujemo kakovostne in ažurne informacije, spodbujamo bralno kulturo in ozaveščenost prebivalstva ter med prvimi odpiramo pomembne družbene teme. S tem odgovorno prispevamo k demokratizaciji slovenske družbe in njenemu usposabljanju za kakovosten in ozaveščen razvoj v širšem okolju.

Družba Delo s svojimi edicijami dosega praktično vse segmente bralstva, kar ji zagotavlja prevladujoč položaj na slovenskem trgu tiskanih medijev. S pestro paleto samostojnih edicij, prilog in drugih vsebin se želimo čim bolj prilagajati zahtevam in spremembam trga ter prisluhniti željam naših bralcev. Glavni cilj družbe Delo je postati vodilna multimedijska hiša v Sloveniji. S prilagajanjem razvoju sodobnih, interaktivnih tehnologij želimo svojo ponudbo tiskanih medijev razširiti še na področje elektronskih. V skladu z našo začrtano strategijo naše digitalne platforme nenehno posodabljamo, vsebinsko nagrajujemo in dodajamo nove, uporabnikom prijazne možnosti ter novosti.

Delo sledi tudi tehnološkemu razvoju, ki zagotavlja zadovoljevanje najsodobnejših tržnih zahtev. Leta 2004 smo poleg rotacije Uniset svoje tiskarske zmogljivosti opremili še z zmogljivo rotacijo Colorman, s čimer smo dolgoročno utrdili svojo konkurenčnost na področju tiska.

Delovo sodobno tiskarsko središče tako zagotavlja kakovosten barven tisk vseh lastnih časopisov in prilog kakor tudi tiskanje edicij drugih naročnikov. V želji po čim večji prilagodljivosti in neodvisnosti smo leta 2005 prešli tudi na lastno distribucijo, v letu 2009 pa smo distribucijo organizirali znotraj samostojnega podjetja Izberi, d.o.o., kar poleg avtonomnosti našega časopisno-založniškega sistema omogoča nove razvojne možnosti za družbo Delo.

Kontaktni podatki

Delo d.o.o.

naslov Dunajska 5, Ljubljana, Ljubljana, Slovenija
telefon +386 1 47 37 600
telefon 2 080 11 99
e-pošta narocnine@delo.si
spletna stran https://www.delo.si
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 1/03.01.2005
kritika
avtor: Peter Rak
št. 207/07.09.2005
kritika
avtorica: Ženja Leiler
št. 255/04.11.2005
kritika
avtor: Blaž Lukan
št. 256/12.11.2005
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 262/12.11.2005
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 277/30.11.2005
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 302/30.12.2005
kritika
avtorica: Ženja Leiler
št. 15/19.01.2006
kritika
avtorica: Ženja Leiler
št. 16/20.01.2006
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 118/25.05.2006
kritika
avtorica: Ženja Leiler
št. 219/21.09.2006
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 272/24.11.2006
kritika
avtorica: Ženja Leiler
št. 285/09.12.2006
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 290/15.12.2006
kritika
avtorica: Ženja Leiler
št. 119/26.05.2007
kritika
avtor: Igor Bratož
št. 139/19.06.2007
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 274/28.11.2007
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 298/28.12.2007
kritika
avtorica: Ženja Leiler
št. 20/25.01.2008
kritika
št. 40/19.02.2008
kritika
avtorica: Ženja Leiler
št. 41/20.02.2008
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 248/24.10.2008
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 270/21.11.2008
kritika
avtorica: Ženja Leiler
št. 293/18.12.2008
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 7/10.01.2009
kritika
št. 35/12.02.2009
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 49/28.02.2009
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 68/23.03.2009
kritika
avtorica: Ženja Leiler
št. 71/26.03.2009
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 82/08.04.2009
kritika
avtorica: Ženja Leiler
št. 83/09.04.2009
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 88/16.04.2009
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 228/02.10.2009
kritika
avtorica: Ženja Leiler
št. 241/17.10.2009
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 252/30.10.2009
kritika
avtorica: Ženja Leiler
št. 263/13.11.2009
kritika
avtor: Peter Kolšek
št. 281/04.12.2009
kritika
št. 4/24.01.2008
kritika
avtor: Dušan Rebolj
št. 11/15.01.2009
kritika
avtor: Igor Bratož
št. 651/20.05.2005
kritika
št. 653/03.06.2005
kritika
št. 666/02.09.2005
kritika
št. 672/14.10.2005
kritika
avtor: Brane Maselj
št. 677/18.11.2005
kritika
št. 678/25.11.2005
kritika
št. 682/23.12.2005
kritika
avtor: Igor Bratož
št. 686/20.01.2006
kritika
št. 687/27.01.2006
kritika
avtor: Igor Bratož
št. 690/17.02.2006
kritika
avtor: Igor Bratož
št. 692/03.03.2006
kritika
avtor: Brane Maselj
št. 693/10.03.2006
kritika
št. 733/15.12.2006
kritika
avtor: Igor Bratož
št. 738/19.01.2007
kritika
avtor: Igor Bratož
št. 738/19.01.2007
kritika
št. 778/26.10.2007
kritika
št. 783/30.11.2007
kritika
št. 794/15.02.2008
kritika
št. 842/16.01.2009
kritika
avtor: Igor Harb
št. 849/06.03.2009
kritika
avtor: Igor Harb
št. 852/27.03.2009
kritika
avtor: Igor Harb
št. 854/10.04.2009
kritika
avtor: Igor Bratož
št. 855/17.04.2009
kritika
št. 858/08.05.2009
kritika
avtor: Igor Harb
št. 880/09.10.2009
kritika
avtor: Igor Harb
št. 884/06.11.2009
kritika
avtor: Igor Harb
št. 887/27.11.2009
ime
Delo

Stik z uredništvom