- Festivalske izdaje
- Filmografija (0)
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Povezane osebe
- Povezane organizacije
Opis
FeKK – mednarodni festival kratkega filma v Ljubljani poletja zaokrožuje v znamenju vročih kratkometražcev. Festival zaznamujejo tekmovalni programi svežih filmov iz dežel bivše Jugoslavije, retrospektive uveljavljenih avtorjev, animacije, delavnice, predavanja, druženja, koncerti in veliko dobre stare zabave!
Kontaktni podatki
Galerija (5)
Gradiva
Festivalske izdaje
2024
Vizualna poezija, ki prefinjeno uporablja tehniko cut-out animacije, nas popelje v misli glavne junakinje, ki poskuša pobegniti iz najtemnejših delov svojega uma. Močan prvi profesionalni film nas je prepričal s popolno kombinacijo slike, zvoka in pripovedi.
Film spretno navigira med dvema ravnema: na eni prikaže fascinanten karakter Boštjana Čadeža, ki ga spoznamo tako skozi zaupen odnos z režiserjem kot skozi njegov ustvarjalni miselni proces. Na drugi strani pa vidimo družbeno-kulturni vpliv Boštjanove igre Line Rider, ki je močno vplivala na številna življenja in zgradila skupnosti ljudi, tudi tistih, ki so po navadi marginalizirane. Gledljiva, humorna, hkrati pa čustvena filmska izkušnja
Nagrado je podelil belgijski distributer Ben Vandendaele iz distribucijske hiše Radiator IP Sales.
FeKK SLO: Gre za zelo osebno pripoved o "prijateljstvu, intimnosti in težki bolezni", ki je žirijo "prepričala s svežim in brezkompromisnim filmskim pristopom. Iskren in očarljiv portret, ki se ne boji prikazati tako lepih kot tudi grdih plati življenja."
FeKK BAL: Po resnični zgodbi posnet film, silovit prikaz zadnjih trenutkov življenja Toma Buzova, je "napeta zgodba, pripovedovana z veliko gotovostjo, spretno kinematografijo in prepričljivimi igralskimi nastopi, uspešno ustvari napeto in klavstrofobično vzdušje na vlaku iz Beograda v Bar."
Projekcije
2023
Projekcije
2022
"V obeh programih smo si letos lahko ogledali obsežen izbor raznolikih filmskih produkcij, posebej pa bi radi izpostavili veliko prisotnost kvalitetnih animiranih filmov. Kljub temu smo se na koncu odločili za klasično filmsko formo, znotraj katere pa so se nas še posebej dotaknili dokumentarni filmi. Oba nagrajenca sta dokumentarca, ki v sebi nosita veliko človečnosti, posegata po temah is vsakdana ter se ob enem dotikata tudi širših družbenih tematik in problemov. V našem izboru smo iskali filme, ki so kvalitetni tako na problemskem kot izvedbenem nivoju. Naša zmagovalca ustrezata tem kriterijem, a sta si tudi različna, eden namreč v ospredje postavlja osebno, intimno izkušnjo, drugi pa k prikazanemu pristopa bolj objektivno, z distance."
"Za zanimiv prikaz krščanstva med prebivalci afriške vasi, ki sta ga avtorja uokvirila v sliko, ki simbolizira njuno pot. Zamisel in referenčnost filma ter njegova iskrena, neomadeževana in subtilna realizacija naredijo ta film edinstveno kompleksen in prepoznaven."
“Rodna gruda je nežen film, ki z rahločutnim pristopom dovoli protagonistki zažareti v njeni karizmatičnosti in na izviren način prevpraša razmerje med urbanim in ruralnim.”
"Film je ujel izjemno pomembne zgodbe, ki že dolgo let niso bile predstavljene ali pa dovolj glasno povedane. Močnim in vznemirljivim pričevanjem žensk sledijo preproste risbe, ki na celovit način ustrezajo surovemu jeziku in brutalnosti njihovega spolnega življenja. Moč te animacije ni le v pomembnosti vsebine, temveč tudi v dobro premišljeni obliki."
"Majhna, a silovita animacija, ki se spretno in zanimivo sprašuje o smislu bivanja z močnim eksistencialnim pridihom. Filmu je uspelo žonglirati med resnostjo, žalostjo, zabavo in ironijo, pri čemer ujame zelo aktualen pogled na naše strahove."
Projekcije
2021
Za podelitev nagrade smo se odločili zaradi avtoričinega inovativnega in vizualno izjemnega pristopa. Vulkanski izbruh digitalnih podob gledalca popelje globlje v kruto realnost našega sodobnega sveta.
"Ne moreš me avtomatizirati" je ubesedeno bistvo razmerja med človekom in strojem v visoko mehaniziranem okolju pristanišča. Katarina Jazbec z vpeljavo plesnih elementov izpostavi človekovo telo in kolektivnega duha v vsakdanu, zaznamovanem z garanjem, rutino in prekarnostjo življenja samega.
Je mojstrica pripovedovanja zgodb in odlično vodi igralce. Film vzbuja paleto čustev in se odvija v naravnem toku.
Videli smo prihodnost filma in njeno ime je Ester Ivakič.
Glasbenik in vsestranski umetnik Tomaž Grom s senzibilnim in igrivim prepletanjem raznovrstnega filmskega gradiva in fotografij pogumno vzpostavlja intimen in ganljiv dialog s svojimi spomini in notranjimi občutji. V kompleksni dokumentarni obliki, ki mestoma vključuje prvine domačega filma, podobe dihajo z avtorjevo glasbo.
Projekcije
2020
Film s tehniko, ki v običajnih podobah krajin ustvarja vizualni šum, razdira ustaljeno dojemanje filmskega posnetka in hkrati že vzpostavlja nove iluzije. Z zvokom, ki v odnosu do slike gradi občutno napetost, vzbuja intenzivno telesno izkušnjo, s tem pa podira idejo o hladnosti tehnologije in dopušča prostor za heterogeno razumevanje.
Zelo neposredna, a v isti sapi subtilna zgodba o mami in hčeri, ki jo tke resnična ljubezen, a hkrati tudi razlike in predsodki. Režiserka za kamero ne posega v dogajanje, a tudi ne skriva svoje prisotnosti, s čimer ustvari dinamičen, čustven, a tudi družbeno zaveden in pomemben film.
Režiser nam je uspel prikazati dobro razdelan svet in povedati vse prek majhnih interakcij med liki, pri tem pa se je dotaknil tabu teme tega, da nisi zmožen ljubiti svoje družine.
Projekcije
2019
Avtorica se odloči za pogumen pristop k delu z medijem filma in s pomočjo različnih tehnik odkriva umetniške potenciale kratke forme. Pulzirajoče podobe in zvoki vznemirjajo gledalčeve sinapse in ustvarijo celostno telesno izkušnjo, ki nas posrka v mašino spomina.
Nagrado za najboljši slovenski film iz tekmovalnega programa podeljujemo filmu Dere sen jas mali bija Tine Ščavničar, v katerem sta občutljivo združena samoportret avtorice in portret mesta. Performativni vidik filma in domišljena kompozicija kadrov ustvarjata edinstven vizualni jezik, medtem ko nas petje prleške tradicionalne pesmi počasi vpeljuje v melanholijo mesta in osebe v njem.
Žirija s posebno omembo nagrajuje film Mašina spomina režiserke Kristine Kokalj. Film zapeljuje naš spomin z bogatimi plastenjem zvoka in podob, ki si jih običajno težko zapomnimo. Ob pripoznanju eksperimentalnega poguma avtorice je želela žirija nagraditi tudi ustvarjalnost formalnih rešitev, ki hkrati nagovarjajo gledalčeva čustva in njegovo mišljenje.
Projekcije
2018
Avtorica skozi intimen portret Ive nastavi zrcalo družbi, ki vedno bolj diktira ideale videza, lepote in uspešnosti. To stori brez moraliziranja in vsiljevanja mnenja, hkrati pa nas ponese tudi v svet razcepa med fizično osebo in spletno persono, ter nas spodbudi k razmisleku, kako sodobna tehnologija in družba, ki sta soj žarometov prenesli z odrov in modnih pist v dnevno sobo, oblikujeta posameznikovo samopodobo.
Kratki film z dobro razvitimi in odigranimi liki je očarljiv prikaz vloge družbenih omrežij v današnjih odnosih, s katerim se z lahkoto poistovetimo.
Projekcije
2017
Zaradi toplega prikaza predanosti in ljubezni skupnosti do edinstvenega hobija in zaradi očarljivega ter iskrenega zajema ruralnega miljeja, ki je barvit do zadnje vizualne potankosti.
Zaradi uporabe varljivo preproste kompozicije za doseganje maksimalne filmske učinkovitosti, ko prikazuje maso ljudi, ki se premika čez kader in čez geografsko pokrajino.
Projekcije
2016
Arhitekturna estetika, ki jo spremlja nenavadna zvočna pokrajina, popelje gledalce v brezčasen prostor, in zaradi teh lastnosti nagrajujemo film 2045 Maje Prelog in Blaža Murna z nagrado za Najboljši FeKK SLO film.
Ker pripoveduje zgodbo s tem, da jo deli prek svojega glavnega, neživega protagonista – galerije - skozi kompozicijo podob, ki so namenjene prav temu, da spojijo resničnost in umetnost, nagrajujemo film Vis-a-vis Mihe Likarja, s Posebno omembo žirije.
Projekcije
2015
Plavanje prinaša slikovito zgodbo o trku dveh kultur, povedano skozi oči najstnice, razpete med življenjem v sodobnem zahodnem okolju ter verskimi pravili družine. Skozi odlično uprizoritev mlada glavna igralka upodablja univerzalno zgodbo o odraščanju.
Indigo raziskuje notranji svet nastopajočih ter uporablja precizno mizansceno in montažo za ustvarjanje samozavestne filmske metafore, ki govori o razmerju na prehodu.
Skozi nevpadljivo zmes izsekov iz življenja nam film Številka 3 ponuja vpogled v samoto, ki bremeni priseljenca v sodobni slovenski družbi.
Projekcije
Razširjeni podatki
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.