Morje med nama
- Kratki igrani film
- 14' 24''
- 2024
- Slovenija, Češka, Hrvaška
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Snemalne lokacije
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Galerija (4)
Zasedba
vrstni red špice
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
sektor režija
produkcijska ekipa
sektor scenografija
sektor zvok
vizualni učinki
sektor kamera
osvetljava
scenska tehnika
sektor zasedba
poprodukcija
prevozi
drugo
Organizacije
produkcija
tehnične storitve
podporne storitve
Nagrade in nominacije
Kratek, vendar intenziven prizor, ki gledalčev pogled ujame preko globokih pogledov, znotraj konfliktnega odnosa z očetom, ki doseže prepričljiv vrhunec, v tišini zlorab, ki se velikokrat utopijo v morju.
Projekcije
Razširjeni podatki
The Sea in Between (angleščina)
Turist (slovenščina) (delovni naslov)
Mezi námi moře (češčina)
Tehnični podatki
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
hrvaško: Kratkometražni igrani projekt slovenskog redatelja Luna Sevnika bavi se odnosom između oca i sina i to u onoj specifičnoj dobi kad je roditelj izvor najvećeg srama i frustracije i kad između djece i roditelja ima najmanje razumijevanja bez obzira na količinu ljubavi. Paralelno, Sevnik se bavi i izjednačavanjem degradacije koju uslužni radnik u turizmu doživljava od tražitelja usluge - turista, s degradacijom koju doživljava prostitutka u prostituciji. Iako ekstremno za izjednačiti, Sevnikov scenarij tjera na razmišljanje o ulozi i odnosu masovnog turizma prema lokalnom stanovništvu.
Turist na provokativen, nemoralističen, »rohmerovski« način moralne prilike skozi medsebojni odnos očeta in sina in njun generacijsko različen odnos do dela v turistični dejavnosti prikaže sodobni turizem kot vrsto nelagodne prostitucije.
Scenarij je strukturno odlično zasnovan, filmski čas in izbor vstopa v ekspozicijo hitro razjasni tematiko in kompleksno karakterizacijo likov ter njihovih odnosov. Dramaturški lok se tudi atmosfersko ves čas poigrava s tenzijo, ki jo stopnjuje izbran časovni okvir, določen med potekom zgodbe, torej približevanja očeta Nikole, kar še dodatno podkrepi metaforo prostituiranja turističnih delavcev, ki jo avtor spretno poglobi z odnosom oče-sin.
Film je tako zaradi univerzalne teme turizma, ki vse bolj uničuje okolje in vzpostavlja hierarhične odnose med bogatimi turisti in zaslužka željnimi domačini, kot zaradi ekstremnosti pripovedne situacije, v kateri daje režiser gledalcu ter sin očetu grafično lekcijo iz uslužnosti, privlačen za vsakogar, ki živi v globaliziranem potrošniškem svetu.
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.