- študijski projekt
Onkraj obraza
- Kratki animirani film
- 9' 50''
- 2024
- Slovenija
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Mlad fant med čiščenjem stanovanja po očetovi smrti podoživlja spomine iz svojega otroštva, ki jih je potlačil globoko v podzavest. Travma, ki jo je fant med odraščanjem zadrževal globoko v sebi, naposled pride na dan. Zato se odloči upreti družbi in postati del svojega izgubljenega jaza.
Režija
Izjava režiserja/-ke
Soočenje z ne pripadnostjo družbi v posamezniku ustvari občutek samote. Želja po tem, da bi drugi sprejeli našo drugačnost, nas velikokrat prisili v to, da si moramo nadeti masko.
Galerija (5)
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
animacija
fotografija
montaža
scenografija
kostumografija
zvok
Organizacije
produkcija
Nagrade in nominacije
Referenčne nagrade
Glede na to, da je letošnji nabor študentskih filmov izjemno bogat, nas ne skrbi za prihodnost slovenskega filma. Težko je bilo izbrati in nepravično bi bilo, da bi nagrado podelile le enemu filmu v toliko različnih zvrsteh: igrani, dokumentarni, eksperimentalni in animirani film. Zato smo se odločile, da letošnjo vesno razrežemo na šest delov, saj smo jo želele podeliti šestim filmom, ki si jo enakovredno zaslužijo. Zaradi pravilnika festivala ta odločitev ni bila možna. Vesna se lahko podeli zgolj enemu filmu. Tako v skladu s pravilnikom podeljujemo šest posebnih omemb, simbolično pa jih še vedno smatramo kot podeljeno vesno in ob tem ponovno pozivamo k preoblikovanju pravilnika. Če pa vprašate nas, bi vsak od nagrajencev lahko vesno imel pri sebi dva meseca v letu.
Vsak od izpostavljenih filmov ima določene ustvarjalne presežke in prav te je treba prepoznati. Animirani film Onkraj obraza Anje Resman je filigransko delo, ki odraža avtoričino ustvarjalno zrelost. (Ne)srečen dan Karin Likar je igriva, duhovita, domiselna in vizualno sveža animacija. Okno Nela Jeraja Sedeja je pogumen družbenokritičen filmski eksperiment. Vmesnik Špele Koščak lahko doživimo kot spreten hommage filmski avantgardi skozi zvočni odtis današnjega časa. Izi Mlakar je uspelo s subtilnim vodenjem igralk in igralcev v filmu Grobo tkane niti stkati čustveno prepričljiv film. Po tem Davida Champaigneja je žanrsko dodelan minimalističen film, ki ga odlikuje dobro izpeljan dramaturški lok.
Projekcije
Razširjeni podatki
Tehnični podatki
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
SL: Znesek se deli med več odobrenih projektov prijavitelja.
EN: Amount distributed among miltiple projects by the applicant.
hrvaško: Animirani film Bez lica (Slovenija), lutkarska stop animacija redateljice i scenaristice Anje Resman će u 6 minuta ispričati priču o dječaku Nalu, koji udubljen u svoj svijet sanjari o avionima, te je najednom primoran iskoračiti u drugi svijet kako bi ostvario svoje želje te tako zauvijek prekinuo vezu s djetinjstvom. U tom drugom svijetu svi nose maske, što će na kraju nositi i Nalu. Sam scenarij je detaljno razrađen i precizno nas uvodi u radnju, a isto je i sa storyboardom, koji crtežom precizno definira likove, njihove međusobne odnose i transformaciju koju prolazi Nalu. Čitajući redateljsku koncepciju, pod dojmom sam da se radi o projektu koji je Anja Resman pomno planirala još od studentskih dana. Također, sama ideja je proizašla iz njezinog osobnog iskustva izlaska iz sfere „privatnog“ u sferu „javnog“ te nam Anja ovim animiranim filmom želi prenijeti vlastiti sentiment. U redateljskoj koncepciji, kao i u scenariju, jasno se ocrtava taj kontrast između svijeta djece, kroz žive boje te svijeta odraslih kroz zagasite tonove.
Komisija: Jure Bušić, Anka Kočevar, Matija Šturm Obrazložitev komisije
Film je produkcijsko zelo ambiciozno zastavljen, ustvarjen bo v tehniki stop animacije z lutkami, pri čemer je precejšen del scenografije in lutk že izveden. Za mlado avtorico bo to prvi profesionalni film, okrog sebe pa ima izbrano zelo izkušeno avtorsko ekipo: koscenarista, direktorja fotografije ter glavno animatorko. Avtorica želi s filmom popeljati vsakega gledalca skozi lastno izkušnjo o odraščanju in
občutkih, ko je prvič iz varnega okolja družine prestopil/a prag šole. Temo filma, vstop v šolo oz. odraslost in s tem povezano igranje družbenih vlog, razumemo kot relevantno in univerzalno, zaradi mask, ki jih nosijo odrasli liki, pa ideja sproža aluzijo na današnji pandemični čas.
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.