Kapa
- Celovečerni igrani film
- 86'
- 2022
- Slovenija, Luksemburg, Slovaška, Hrvaška
Deček, ki nima nič in deklica, ki ima vse, sledita božičku in se tako znajdeta v nočni avanturi, v kateri se bodo obema izpolnile skrite želje, a ne tako kot sta pričakovala.
Devetletni Erik mora zaradi problematičnih staršev živeti v mladinskem domu. Njegova edina božična želja je, da bi šel domov, a namesto tega je izžreban, da božič preživi pri dobrodelni premožni družini, ki ima sedemletno hčerko Lučko. Sredi noči otroka v dnevni sobi zalotita Božička. Po spletu okoliščin se skrijeta v njegov avto in začne se pustolovščina, v kateri se bodo obema izpolnile skrite želje, a ne tako, kot sta pričakovala.
Režija | Slobodan Maksimović |
---|---|
Zasedba | Gaj Črnič, Kaja Podreberšek, Mojca Fatur |
Nagrade | 1 nagrada |
Izjava režiserja/-ke |
Galerija
Zasedba
vrstni red špice
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
animacija
fotografija
glasba
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
sektor režija
produkcijska ekipa
sektor scenografija
sektor zvok
posebni učinki
vizualni učinki
sektor kamera
osvetljava
scenska tehnika
sektor zasedba
sektor animacija
sektor kostumografija
sektor maska
poprodukcija
sektor glasba
prevozi
drugo
Organizacije
produkcija
distribucija
tehnične storitve
Nagrade in nominacije
2022
Najvišja ocena otroške žirije.
Projekcije
Program za mlade in otroke
Festivalska projekcija
2022
Razširjeni podatki
Alternativni naslovi
Beanie (angleščina)
Produkcijske države
Slovenija, Luksemburg, Slovaška, Hrvaška
Jezik
slovenščina
Tehnični podatki
Razmerje slike
2,39:1/2,35:1
Trajanje in dolžina
86'
Barva
barvni
Zvok
5.1
Prikazovalni format
digitalni DCP
Število sličic na sekundo
24
Delati s Kajo in Gajem je bila zame neponovljiva izkušnja. Na začetku snemanja sem ju gledal kot nadarjena otroka, na koncu pa sta zame postala izjemna igralca in odlična prijatelja. Vsak dan sem uživ
Delati s Kajo in Gajem je bila zame neponovljiva izkušnja. Na začetku snemanja sem ju gledal kot nadarjena otroka, na koncu pa sta zame postala izjemna igralca in odlična prijatelja. Vsak dan sem užival v njuni iskrenosti, neverjetni igri in vzdržljivosti. Več mesečno snemanje, sicer prilagojeno delu z otroki, je celo za izkušene igralce velik zalogaj. Kapa je prvi film, ki se je začel snemati v času karantene zaradi epidemije Covida 19. Za vse nas je to bilo veliko breme. Na srečo nihče od številčne ekipe in nastopajočih ni zbolel. So tudi pozitivne lastnosti snemanja v takšnih pogojih, ulice Ljubljane so bile popolnoma prazne in celo mesto se nam je ponudilo kot najlepši filmski studio.