Kazneni udarac
- Kratki igrani film
- 15'
- 2021
- Hrvaška, Slovenija
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Galerija (2)
Zasedba
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
sektor zvok
poprodukcija
Organizacije
produkcija
Nagrade in nominacije
Referenčne nagrade
Vesno za posebne dosežke podeljujemo izjemnemu slovenskemu doprinosu k filmu Kazenski strel v kategoriji manjšinske koprodukcije. Režiser, soscenarist, somontažer in producent Rok Biček nam z avtorskim pristopom v petnajstih minutah, polnih suspenza ter odlično vodene kamere in mladih igralcev, pokaže, da ima navidez nedolžna igra lahko resne posledice. Film od začetka do konca deluje kot vžigalna vrvica.
Projekcije
Razširjeni podatki
Kazenski strel (slovenščina)
Tehnični podatki
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
Komisija: Polona Petek, Miha Hočevar, Igor Palčič, Simon Tanšek (nadomestni član) Obrazložitev komisije
»Kazenski strel je projekt za kratki igrani film. Scenarij temelji na dogodku iz romana Črna mati zemla pisatelja Kristiana Novaka. Tema odraščanja, ki ga spremljajo obredi iniciacije, problematika pripadnosti oziroma želje po pripadanju in sprejetosti ter medvrstniško nasilje, je vedno znova relevantna, izvirnost pa ji v tej zasnovi daje zlasti prepričljiv preplet z izbranim prostorom in časom, ki pa prav ničesar ne odvzame univerzalnosti tematike. Projekt kaže, da se gledalcem obeta atmosferski, čustveno nabit film, ki pa v svoji asketskosti ne bo podlegel nepotrebni melodramatičnosti. Struktura zgodbe in karakterizacija likov sta čvrsti in okleščeni slehernega balasta. Dogajanje je postavljeno v prostor, ki še vedno meji na slovenski prostor, v času dogajanja pa nas je družila tudi skupna država, kar ob univerzalnosti tematike krepi navzočnost slovenske kulture in tudi (elementov) slovenskega jezika v scenariju. Rok Biček sodi med vidnejše predstavnike mlajše generacije slovenskih režiserjev; z vsemi svojimi projekti doslej je požel nagrade in pritegnil kritiško ter medijsko pozornost. V njegovem življenjepisu izstopajo projekti z naturščiki, kar bo nedvomno v korist tudi Kazenskemu strelu in celovečercu, ki ga še razvija. Angažiranost slovenskih soavtorjev, avtorjev prispevkov in igralske zasedbe filma je precejšnja (režiser/soscenarist/koproducent, scenografka, oblikovalec zvoka, izvršna producentka, ekipa produkcije). Angažiranost tehničnih zmogljivosti v Republiki Sloveniji je prisotna v post produkciji zvoka. Snemanja v Sloveniji ni, prav tako ni igralskega vložka. Antitalent (Hrvaška) je mlajša produkcijska hiša, ki pa s svojimi referencami izkazuje vsestransko delovanje (od igranih in dokumentarnih celovečercev do kratkometražne in televizijske produkcije) in zlasti izrazito mednarodno angažiranost. Cvinger Film je prav tako novejša produkcijska hiša, ki je že v slabem desetletju delovanja realizirala nekaj zelo odmevnih projektov, ki so pritegnili pozornost tako festivalskih žirij kakor tudi širših občinstev. Finančni načrt in predračun filma sta utemeljena. Gre za hrvaško-slovensko koprodukcijo z enakomerno porazdeljenim (zagotovljenim) deležem glavnega hrvaškega vira in zaprošenim slovenskim deležem, uravnotežena in zagotovljena sta tudi vložka glavnega producenta in slovenskega koproducenta.«
Scenarij se bazira na jednoj situaciji iz knjige Črna mati zemla Kristijana Novaka. Produkcijska kuća Antitalent, redatelj Rok Biček i Kristijan Novak u razradi su scenarija za dugometražni film prema istoj knjizi. Izuzetno uvjerljiv scenarij koji se bavi maloljetničkim nasiljem, željom za pripadanjem i ritualnom zloćom.
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.