Metod Pevec
Biography
Born in 1958 in Ljubljana, Metod Pevec is seasoned film director and screenwriter as well as novelist and actor. He has previously directed intimate feature and documentary films like ALEXANDRIAS (2011), DOM (2015), POD NJENIM OKNOM (2003) and I AM FRENK (2019). He is a recipient of Golden Arena award at the Pula Film Festival 2020 for the best directing of I Am Frenk, several awards for his documentary films including Vesna award for the best documentary Dom at the Festival of Slovenian Film 2015, in 2013 he received Prešeren Award from the Re
Born in 1958 in Ljubljana, Metod Pevec is seasoned film director and screenwriter as well as novelist and actor. He has previously directed intimate feature and documentary films like ALEXANDRIAS (2011), DOM (2015), POD NJENIM OKNOM (2003) and I AM FRENK (2019). He is a recipient of Golden Arena award at the Pula Film Festival 2020 for the best directing of I Am Frenk, several awards for his documentary films including Vesna award for the best documentary Dom at the Festival of Slovenian Film 2015, in 2013 he received Prešeren Award from the Republic of Slovenia for his directing endeavours, and many others. FREEDOM offers a unique exploration of the hidden angles of inmates’ lives. Filmed in Slovenia’s largest correctional facility, Dob prison, the film seeks to understand whether a criminal’s mind is open to transformative change.
Organizations
Gallery (18)
Materials
Dnevnik (1951- )
Filmography (41)
Cast (20)
Writing (15)
Direction (15)
Cinematography (2)
Mentoring and Consulting colaboration (8)
Camera department (2)
Awards
important awards
Minority co-production competition.
Croatian: Na samom početku vijećanja dogovorili smo se da ćemo jedno posebno priznanje dodijeliti filmu koji dotiče regionalnu problematiku. Dom otvara probleme posttranzicijskih društava bivše Jugoslavije: Bosanaca i Slovenaca. Film prikazuje ljude koji su izvedeni iz ljudskosti, koji su svedeni u položaj ropstva i potpuno poniženi. Oni ne reagiraju na svakodnevne situacije koje bi trebale pružiti užitak. Orvelovska dimenzija filma ističe automatizam zbroja pojedinaca kroz izoliranu stvarnost koju kreira sustav. Taj je sustav zanijekao radnike kao ljude, a oni su, unatoč tolikom poniženju, i dalje blisko vezani uz tvornice u kojima su radili.
Montenegrin: Maslačak za najbolji regionalni dokumentarac na ovogodišnjem UnderhillFestu dodjeljujemo filmu koji vještim preplitanjem nekoliko narativnih linija na jednostavan način predstavlja položaj radnika i vrijednosti čovjeka u savremenom društvu. Jak dojam prolaznosti vremena ostvaren je posve konvencionalnim i nepretencioznim filmskim jezikom”, navodi se u obrazloženju žirija.
Mestna občina Ljubljana je podelila Župančičevo nagrado za leto 2014 Metodu Pevcu, pisatelju, filmskemu režiserju in scenaristu za celovečerni film Vaje v objemu, v katerem umetnik s sijajno igralsko ekipo ob plesu ljubezenskih čustev protagonistov postavlja filmski spomenik Ljubljani z novimi osvetljavami dnevnih prizorišč mesta in domala velemestno izslikanim nočnim žarenjem njegovega srčnega utripa. Sijoče poveličana mestna scenografija, ki se živo prepleta z navzkrižnim ritmom hrepenečih objemov partnerskih dvojic na življenjski prelomnici nastopa v tej prefinjeni filmski umetnini kot sugestivna pripovedovalka filmske zgodbe in epicenter globokih čustvenih vzgibov, ki Ljubljani vtiskuje identiteto stvariteljsko odkritega otoka svetlobe in hrepenenja.
Za spretno vodenje igralcev in tudi za mestoma zelo subtilno režijo, ki nas je skorajda pripravila do solz.
Viktorji 2011
hrvaško: Zbog precizne i točne režije filma koji ne bježi od emocija.
Televizijski igrani film Hit poletja postavlja nove standarde TV produkcije. Avtorja scenarija se že na začetku dobro zavedata omejitev in okvirov, v katerih bo film nastal. Napišeta scenarij, ki ga med realizacijo ne bodo uničile okoliščine. Preprosta, a povsem verjetna zgodba pove veliko o ljudeh, našem času in prostoru na sproščen in všečen način.
Prize for Intercultural Communication
Za 25.000 gledalcev.
Metod Pevec je izoblikoval lepo, preprosto, univerzalno in vrhunsko filmsko zgodbo. Njegova pripoved o ženski, ki predstavlja generacijo na prehodu v srednja leta, je sentimentalna, toda nič kaj patetična in papirnata. Topla, občutena impresija vsakdanjika, ki v nobenem trenutku ni banalna, več kot dostojno nadaljuje t.i. renesanso slovenskega filma. Domišljena vsebina, ki jo poleg vešče napisanih dialogov krasi galerija dosledno izdelanih likov, bo zanesljivo pomembno vplivala na novo generacijo slovenskih filmskih ustvarjalcev. Nagovorila in očarala nas je s silovito človeškostjo.
Organizations
Extended data
Contact the editors
If you need to get in touch, please use the form below. We will be happy to hear from you.