Ana gives birth in the local hospital and everything goes well. There is only a small bureaucratic problem: Ana is not on file. It must be a software glitch, nothing serious. After a few days, Ana finds herself entangled in a web of Kafkaesque proportions: not in the computer means no social security, no permanent address. Ana is suddenly a foreigner, even though she has spent all of her life in S
Ana gives birth in the local hospital and everything goes well. There is only a small bureaucratic problem: Ana is not on file. It must be a software glitch, nothing serious. After a few days, Ana finds herself entangled in a web of Kafkaesque proportions: not in the computer means no social security, no permanent address. Ana is suddenly a foreigner, even though she has spent all of her life in Slovenia. Legally, she does not exist. Her child is therefore an orphan. And orphans can go up for adoption. On February 26 1992, the Ministry of the Interior of the Republic of Slovenia erased 25,671 of its own nationals. The majority of those are still unable to regain their legal status.
Director | Miha Mazzini |
---|---|
Cast | Judita Franković Brdar, Sebastijan Cavazza, Izudin Bajrović |
Awards | 8 awards |
Gallery
Materials
Dnevnik (1951- )
Cast
Credits order
Crew
Writing
Direction
Production
Cinematography
Music
Editing
Production design
Costume design
Make-up
Sound design
Directing department
Production department
Sound department
Camera department
Costume department
Post production/editorial department
Organizations
production
Awards
Utemelljitev hravško: "Ocjenjivački sud posebno pohvaljuje glumicu Juditu Franković Brdar za kreiranje izuzetno kompleksnog glavnog lika predočenog velikom ekspresivnošću u filmu Izbrisana, redatelja Mihe Mazzinija."
Serbian films competition programme (Serbia and Friends)
Jury statement in serbian: Zbog svog briljantnog načina pridruživanja traumatskoj i apsurdnoj istorijskoj pozadini zajedno sa borbom žene koja je odbila da ostane nevidljiva, i svojim impresivnim prikazom emocija i iskustva samohrane majke koja se suočava sa nasiljem i pritiskom svoje jake volje.
Hrvaško: „Minimumom izražajnih sredstava prikazala je širok raspon emocija i utjelovila kompleksan lik.“
Igralka Judita Frankovid odigra lik Ane izredno rahločutno, prepričljivo, z izrazitim občutkom za emocijo, filmsko vsebino in izrečene besede. Vse omenjene elemente z unikatnim igralskim postopkom povezuje enkratne filmske trenutke in tako razpira vso tragiko lika, da bi lahko le ta delovala na gledalca. Čeprav na začetku filma vlogo Ane zastavi prizemljeno, pa po izgubi lastne identitete oprijemljivost lika postopoma transformira v vase zazrto bitje, ujeto v brezizhoden položaj.
Scenografu je uspela skrajno natančna poustvaritev prostora in vzdušja v Sloveniji leta 1992. Uspešna in zelo zahtevna naloga, ki vključuje vse od najmanjših naključnih podrobnosti do splošne upodobitve minulih časov, igra ključno vlogo pri doseganju pristnosti celotnega filma.
Ekipa skladateljev je ustvarila izjemno natančno in presenetljivo organsko glasbeno spremljavo k preizkušnjam in stiskam, s katerimi se srečuje vodilna junakinja zgodovinsko težkega filma. S svojim dosežkom so brez dvoma obogatili zvočno izkušnjo filma, saj so še podkrepili občutja in dogajanje v zgodbi.
Kostumografska vizija Sanje Džeba v filmu Izbrisana ni le natančna raziskava mode devetdesetih, njeno delo je umetniški izraz, ki se ne postavlja v prvi plan, temveč zna sobivati z vsebino filma. Domišljen vizualni pristop je ves čas v uravnoteženem odnosu do situacij in prostora, s čimer doseže skladnost filmične kostumografije in pripomore k neilustrativnosti okolja. V karakterizaciji vlog logično podpira njihovo psihologijo in dosega učinek v dobro pripovedi filma.
Screenings
Extended data
Technical data
Budget
All financial information is obtained from official sources. I.e. producers or organizations which provided the financial support.