- Debut film
Ida, ki je pela tako grdo, da so še mrtvi vstali od mrtvih in zapeli z njo
- Fiction Feature Film
- 109' 26''
- 2025
- Slovenia, Croatia
- Basic info
- Galley
- Materials
- Episode
- Awards
- Screenings
- Archival footage
- Extended data
- Financing
- Filming locations
- Trivia
- Contact the editors
Synopsis
In a small village in the remote Prekmurje region, an imaginative but tone-deaf 10-year-old Ida becomes convinced she can prevent her Grandma’s death by joining the school choir.
Gallery (15)
Cast
Credits order
Crew
Writing
Direction
Production
Cinematography
Music
Editing
Production design
Costume design
Make-up
Sound design
Directing department
Production department
Art department
Sound department
Special effects
Visual effects
Camera department
Lighting department
Grip department
Casting department
Costume department
Hair and Make-up department
Post production/editorial department
Music department
Mentoring and Consulting colaboration
Tansportation department
Other
Organizations
production
distribution
technical services
Music
Awards
Relevant Awards
A sensitive and profound film about coming to terms with life and death, entirely carried by the pre-adolescent lead actress, inhabited by her character. A film that lives in the space between worlds, where atmosphere and subtlety outweigh explicit explanation. It creates an authentic feeling of childhood in the countryside, woven through with elements of magical realism that reflect the main character’s emotions. Fipresci Prize goes to Ester Ivakič’s film Ida Who Sang So Badly Even the Dead Rose Up and Joined Her in Song.
Special Jury Prize (7.000 EUR)
Slovenia in the 1970’s: The Film under the masterful direction of Ester Ivakič, stands as a profoundly honest and poetic exploration of a young girl's soul. The film delicately captures the pure and unfiltered relationship between children and the divine, offering audiences an evocative and sincere cinematic experience. Ivakič’s work resonates with authenticity and lyrical beauty, making it a compelling testament to innocence and spirituality that deeply moves and inspires.
Screenings
Extended data
Noben glas (Slovenian) (working title)
Ida Who Sang So Badly Even the Dead Rose Up and Joined Her in Song (English)
Technical data
Financing
Budget
All financial information is obtained from official sources. I.e. producers or organizations which provided the financial support.
Comitee: Vilma Štritof Čretnik, Bojan Labović, Čedomir Kolar Explication
Literarna predloga Suzane Tratnik je osnova za scenarij in načrt filma, kjer je pogled usmerjen v svet skozi otroške oči. Ves čas je deklica sicer vpeta v dogajanje, njena konstantno prisotna percepcija pa ustvarja vzporeden svet, ki po svoje razume vse lepe in hude življenjske reči. Glede na nekaj desetletij odmaknjen čas se avtorji ne obremenjujejo s politično korektnostjo, ampak prikazujejo pristni vaški svet v prekmurski vasi in to na osvežujoč način.
Struktura filma je sicer preprosta, močno atmosfero pa poleg vizualno domišljene podobe filma ustvarja vzporedna dekličina percepcija življenjskih dogodkov, saj deluje kot dragocen medij med gledalcem in predstavljenim svetom. Posebej izviren lik je arhetipski lik babice, s katero si je deklica najbliže, predstavlja njen vzor in motivacijo, druži ju vera v magično in iracionalno. Tudi drugi liki so živi; z vaškimi čenčami, komentarji in novicami pomagajo ustvariti kompletno in organsko filmsko izkušnjo.
Film bo gotovo privlačen za različna občinstva.
Comitee: Maja Weiss, Igor Palčič, Goran Vojnović, Simon Tanšek (alternate), Polona Petek (alternate) Explication
Scenarij po romanu Suzane Tratnik obeta mladinsko dramo o odraščanju. Desetletna Ida skuša najti ravnotežje med šolo, pevskim zborom, razpadajočo družino in odraščanjem na prekmurskem podeželju v Jugoslaviji 70. let. Tematika je univerzalna, njena verodostojnost in izvirnost pa je pod vprašajem zaradi razvlečene zgradbe zgodbe. Čeprav so nekateri prizori slikoviti, skladni s časom in so dialogi mestoma stvarni, iskrivi in razgibani, se scenariju pozna dosledno sledenje literarni predlogi, na račun strnjenega filmskega izraza. Liki so sicer realistični, psihološko utemeljeni in ustrezno notranje motivirani, vendar je bistvena pomanjkljivost scenarija, da je predolg in da je pripoved razpršena med mnoštvo detajlov, dogodkov, premislekov in namer. Pričakovana privlačnost filma za slovenski in evropski oziroma mednarodni kulturni prostor obstaja, vendar je potrebno scenarij še dodelati (navkljub že opravljeni fazi razvoja scenarija), kar je tudi zastavljeno v terminskem planu s prijavami na mednarodne delavnice in predvideno v predračunu. Mlada ekipa, s producentom in režiserko, obeta zanimiv prvenec s poglobljenim in vzornim načrtom aktivnosti razvoja projekta. Iz finančnega načrta je razvidno, da bodo sredstva drugih virov sofinanciranja zaprošena pri MEDII in React.
Comitee: Klemen Dvornik, Vilma Štritof Čretnik, Nejc Gazvoda, Žanina Mirčevska (alternate) Explication
Avtorici sta za scenaristično predlogo vzeli zelo kvaliteten in aktualen material pisateljice Suzane Tratnik, ki svoje tematike obvladuje suvereno in z velikim občutkom za človeško. Vse to je v osnutku scenarija ohranjeno in komisija je v projektu prepoznala zelo redko lastnost - film, ki je zelo aktualen v tematiki, a ne zato, ker s tem hoče ugajati, ampak ker je to iskrena in naravna želja avtoric. Projekt je pripravljen vzorno, od dokumentacije do osnutka scenarija, vsebinsko je zelo močan, vizualno potenten. Vsekakor je razvojni potencial projekta velik, komisija pa svetuje posvečanje pozornosti predelavi dobrega romanesknega materiala v vizualni jezik.
Contact the editors
If you need to get in touch, please use the form below. We will be happy to hear from you.