- prvenec
Una nuova vita
- Celovečerni igrani film
- 85'
- 2019
- Italija, Slovenija
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Kaloghero je povsem običajen človek, ki pa je sprejel neobičajno odločitev. Sicilijanec, ki se preživlja z prodajanjem sladic, je bil priča mafijskemu umoru. V zameno za pričanje na sodišču dobi novo identiteto in novo življenje v furlanski vasici Sauris, kje so ljudje sicer prijazni, a sever Italije se povsem razlikuje od juga. Čez nekaj časa se v vasici pojavi tudi Morilec, ki je prav tako v zameno za pričanje dobil novo identiteto pod istim imenom – Kaloghero. Igra mačke in miša se začne.
Režija
Zasedba
Izjava režiserja/-ke
Slog je namerno tragikomičen in se napaja iz žanrskega in umetniškega filma z izhodiščem v italijanskem tipu komedije, ki z občasno groteskno telesnostjo in humorjem poudari tragično življenje likov.
Slog je namerno tragikomičen in se napaja iz žanrskega in umetniškega filma z izhodiščem v italijanskem tipu komedije, ki z občasno groteskno telesnostjo in humorjem poudari tragično življenje likov. Namen tega je usmeriti pogled gledalca na protagoniste ter jih osvoboditi družbenih ideologij in poslanstev, s tem pa izpostaviti njihova medsebojna nasprotja.
Galerija (20)
Zasedba
vrstni red špice
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
glasba
montaža
scenografija
kostumografija
zvok
Organizacije
produkcija
tehnične storitve
Nagrade in nominacije
Referenčne nagrade
Katarina Čas svojo vlogo v tujem jeziku odigra z neverjetno lahkotnostjo in občudovanja vredno suverenostjo. Čeprav se zdi, da njene ustvarjalno-igralske odločitve vodi predvsem načelo »manj je več«, s svojo toplino prepriča ne le glavnega junaka, temveč tudi gledalce. Kljub minimalističnemu igralskemu izrazu Katarina Čas tako ustvari polnokrven ženski lik.
Prizorišče dogajanja je umeščeno v gorsko vasico, ki s svojo zapuščeno točilnico, vijugastimi praznimi ulicami in križišči, ki ne vodijo nikamor, uteleša brezizhodnost in absurdnost situacije osrednjega lika. Njegovo utesnjenost scenograf premišljeno podčrtuje tudi z izpraznjenimi, brezosebnimi hotelskimi sobami, za katere se zdi, da se je v njih ustavil čas, upanje, s katerim skuša protagonist zreti v prihodnost, pa je hkrati pristno in zlagano kakor z neonskimi lučmi osvetljena prizorišča njegovih življenjskih odločitev.
Da je kostumografija bistveni element izraznosti filma Paradise – novo življenje, se gledalci zavemo kar hitro, ko Calogero, varno skrit za pustno masko, prvič nekoliko svobodneje zadiha v svetu, kjer naj bi se začelo novo poglavje njegovega življenja. A to poglavje je izrazito protislovno, kajti tako glavni junak kot njegov nasprotnik bosta preživela le, če bosta ostala skrita vsem na očeh. Oblačila, ki jih kostumografka v številnih plasteh nadeva protagonistom, tako ne delujejo le kot zaščita pred mrazom, temveč kot kamuflažna oprava nasprotnikov v tej tragikomični bitki za preživetje.
Razširjeni podatki
Paradise - novo življenje (slovenščina)
Paradise (angleščina)
Paradise - a Second Life (angleščina)
Kaloghero - A second life (angleščina) (delovni naslov)
Tehnični podatki
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.