- Debut film
Una nuova vita
Paradise - a Second Life, Paradise
- Fiction Film
- 85’
- 2019
- Italy, Slovenia
Calogero is an ordinary guy who has made an extraordinary decision. He is Sicilian and sells granitas for a living; one day he witnesses a mafia murder and decides to bear testimony. Under the witness protection program, he is hustled away to Sauris, a small village in Friuli where people are friendly but hard to understand. In the meantime, the killer he was going to testify against has become an informer and, through an administrative error, he, too, is sent to the same village, under the same false name.
Director | Davide del Degan |
---|---|
Cast | Giovanni Calcagno, Katarina Čas, Vincenzo Nemolato |
Awards | 3 awards |
Director's statement |
Cast
Alphabetical order
Crew
Writing
Direction
Production
Cinematography
Music
Editing
Production design
Costume design
Sound design
Organizations
production
technical services
Awards
Katarina Čas svojo vlogo v tujem jeziku odigra z neverjetno lahkotnostjo in občudovanja vredno suverenostjo. Čeprav se zdi, da njene ustvarjalno-igralske odločitve vodi predvsem načelo »manj je več«, s svojo toplino prepriča ne le glavnega junaka, temveč tudi gledalce. Kljub minimalističnemu igralskemu izrazu Katarina Čas tako ustvari polnokrven ženski lik.
Prizorišče dogajanja je umeščeno v gorsko vasico, ki s svojo zapuščeno točilnico, vijugastimi praznimi ulicami in križišči, ki ne vodijo nikamor, uteleša brezizhodnost in absurdnost situacije osrednjega lika. Njegovo utesnjenost scenograf premišljeno podčrtuje tudi z izpraznjenimi, brezosebnimi hotelskimi sobami, za katere se zdi, da se je v njih ustavil čas, upanje, s katerim skuša protagonist zreti v prihodnost, pa je hkrati pristno in zlagano kakor z neonskimi lučmi osvetljena prizorišča njegovih življenjskih odločitev.
Da je kostumografija bistveni element izraznosti filma Paradise – novo življenje, se gledalci zavemo kar hitro, ko Calogero, varno skrit za pustno masko, prvič nekoliko svobodneje zadiha v svetu, kjer naj bi se začelo novo poglavje njegovega življenja. A to poglavje je izrazito protislovno, kajti tako glavni junak kot njegov nasprotnik bosta preživela le, če bosta ostala skrita vsem na očeh. Oblačila, ki jih kostumografka v številnih plasteh nadeva protagonistom, tako ne delujejo le kot zaščita pred mrazom, temveč kot kamuflažna oprava nasprotnikov v tej tragikomični bitki za preživetje.
Extended data
Paradise (english)
Paradise - novo življenje (slovenian)
Raj (slovenian)
The style is purposefully tragicomic and borrows from the lessons of genre and art-house cinema based on Italian-style comedy, which uses occasionally grotesque physicality and humor to highlight the
The style is purposefully tragicomic and borrows from the lessons of genre and art-house cinema based on Italian-style comedy, which uses occasionally grotesque physicality and humor to highlight the tragic life of the characters. The aim is to concentrate our gaze on the protagonists, to free them from social ideologies and missions in order to bring out all the contrasts that distinguish them.