Albert je star moški v invalidskem vozičku, cinik, kolerik, rasist. Živi v Trstu v velikem stanovanju ter v samoti drobcev svojega obsesivnega spomina, v katerem prebivajo njegovi nerazrešeni odnosi z družino, od katere se je že pred leti oddaljil. Njegov stik z realnostjo predstavljata na eni strani Ida, izobražena ženska srednjih let, ki se dvakrat na teden pripelje iz Istre, da mu pospravi, sku
Albert je star moški v invalidskem vozičku, cinik, kolerik, rasist. Živi v Trstu v velikem stanovanju ter v samoti drobcev svojega obsesivnega spomina, v katerem prebivajo njegovi nerazrešeni odnosi z družino, od katere se je že pred leti oddaljil. Njegov stik z realnostjo predstavljata na eni strani Ida, izobražena ženska srednjih let, ki se dvakrat na teden pripelje iz Istre, da mu pospravi, skuha in da ga umije ter na drugi občasno gledanje skozi okno. Tega dne se Albertovo in Idino sobivanje prične z Albertovim tečnarjenjem in se nadaljuje z vse večjim cinizmom in grobimi izpadi. Ida prenaša njegovo obnašanje dostojanstveno in mirno, toda Albertova hudobija se še bolj razbohoti.
Režija | Marko Sosič |
---|---|
Zasedba | Marjuta Slamič, Ivo Barišič, Mojca Lavrič |
Galerija
Gradiva
Dnevnik (1951- )
Zasedba
vrstni red špice
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
glasba
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
sektor režija
sektor zvok
sektor kamera
Organizacije
produkcija
tehnične storitve
ostalo
Projekcije
Razširjeni podatki
Tehnični podatki
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.