Sin
- Celovečerni igrani film
- 106'
- 2019
- Hrvaška, Slovenija, Črna gora, Romunija
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Arman je posvojen v družino Jasne in Senada, ki kasneje dobita še biološkega sina. Arman se na pragu odraslosti, pri sedemnajstih, poda v iskanje lastne identitete in biološke mame, na poti pa se nenehno bori z demoni svoje preteklosti. Hkrati se trudi zaščititi mlajšega brata pred izzivi življenja v sodobnem Sarajevu – pred drogo, orožjem in potencialnim odhodom na bojišča Bližnjega vzhoda. Zgodba spremlja družino, ki se lomi pod notranjimi napetostmi, medtem ko se bori, da bi preživela v današnji bosanski družbi.
Režija
Zasedba
Izjava režiserja/-ke
Kot mama dveh najstnikov sem želela narediti film, ki bi se napajal iz lastne izkušnje vzgajanja otrok v sodobnem Sarajevu. Kot avtorici se mi je to zdela intrigantna zgodba o odraščanju znotraj mešč
Kot mama dveh najstnikov sem želela narediti film, ki bi se napajal iz lastne izkušnje vzgajanja otrok v sodobnem Sarajevu. Kot avtorici se mi je to zdela intrigantna zgodba o odraščanju znotraj meščanske družine. V tem družinskem okolju me je najbolj zanimalo dejstvo, da se ponavadi vsi člani družine trudijo ravnati z najboljšimi nameni, kljub temu pa rezultati pogosto razočarajo. Ta dinamika odnosov med starši, med otroci, med starši in otroci, je tisto, kar dela to zgodbo življenjsko. To je zgodba o odraščanju Armana, ki v vlogi posvojenca v boju z lastno identiteto, z iskanjem odgovora, kdo so njegovi pravi starši in ali je dovolj dober za svojo družino, ne najde miru. Medtem ko Arman počasi dozoreva in razume posledice svojih dejanj, se njegov mlajši brat Dado neopazno iz dobrega sina spreminja v problematičnega najstnika. V vsem tem mama in oče ne prepoznata več mesta, v katerem sta odrastla, ne prepoznata več družbe, v kateri živita, v kateri delata. Ne pomagajo psihologi, niti socialni delavci, saj je odraščanje najstnika v mestu, ki si več kot dvajsetih letih ni opomoglo od posledic vojne, bolj stvar neke stihije, neke noranje energije mesta.
Galerija (5)
Zasedba
vrstni red špice
abecedni vrstni red
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
sektor režija
sektor zvok
sektor zasedba
Organizacije
produkcija
distribucija
tehnične storitve
Projekcije
Razširjeni podatki
Tehnični podatki
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
Komisija: Vlado Bulajić, Simon Tanšek, Sonja Prosenc, Matevž Luzar (nadomestni član) Obrazložitev komisije
Scenarij za film Sin je aktualna in relevantna zgodba sarajevske družine, ki se sprašuje, kaj je prava družina. Zgodba v središče postavlja posvojenega 17-letnega Armana in njegovo iskanje identitete in prostora v svetu. Gre za univerzalno temo o odraščanju v sodobni bosanski družbi, ki je razpeta med sodobnim življenjem mlajše generacije in tradicijo. Odnosi med Armanom in njegovo krušno družino
so predstavljeni plastično in zato zelo prepričljivo, predvsem zaradi dobre karakterizacije glavnih in stranskih likov. Po besedah režiserke se bo film ukvarjal s sodobnimi univerzalnimi problemi, ki so v vsaki družini podobni. Zgodba filma dobi še dodaten naboj, saj ta, kot je režiserka sama izpostavila na predstavitvi, delno temelji na njeni osebni izkušnji mame. Režiserka je s svojim prvencem Naš vsakdan opozorila nase na pomembnih festivalih in se tako vzpostavila kot relevantna avtorica, ki govori o sodobnih temah, lastnih tako bosanski kot tudi evropski družbi. Ocena angažiranosti v Sloveniji je podana na podlagi priloženih dokumentov. Razvidno je, da je angažiranost slovenskih soavtorjev, avtorjev prispevkov in igralske zasedbe naslednja: oblikovalec zvoka, oblikovalka maske, montažer, ena stranska vloga. V Sloveniji sta predvidena dva snemalna dneva, ter celotna postprodukcija zvoka in slike. Ocene glavnega producenta in prijavitelja so podane glede na primerjavo z ostalimi sodelujočimi na razpisu. Finančni načrt in predračun sta utemeljena, delež zagotovljenega financiranja pa dokaj visok. Prijavitelj je v času odločanja komisije pridobil še dodatnega koproducenta. Načrt promocije in distribucije je natančen in zadovoljiv.
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.