- prvenec
Ptičar
- Celovečerni igrani film
- 84' 12''
- 2022
- Slovenija
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Ptičar je zgodba o Ivu, preprodajalcu ptičev, ki mu med nakupovanjem starejše družinske hiše nenadoma umre žena Ana, skladateljica, ki ob 100-letnici prvenca režiserja Ericha von Stroheima pripravlja partituro za nemi film Slepi soprogi. Ivu in njegovi družini se življenje prične močno zapletati, ko Ivo želi dokončati Anino partituro in začenja v hiši, kjer je umrla Ana, pripravljati nenavadno sedmino.
Galerija (10)
Zasedba
vrstni red špice
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
glasba
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
sektor režija
produkcijska ekipa
sektor scenografija
sektor zvok
sektor kamera
osvetljava
scenska tehnika
poprodukcija
mentorstvo in strokovno sodelovanje
Organizacije
produkcija
distribucija
tehnične storitve
Nagrade in nominacije
Referenčne nagrade
Scenografija oblikuje izčiščeno likovnost. Prostor in celoten film se spretno sprehajata med sanjami, spomini in stvarnostjo. Scenografijo odlikujejo podobe drobnih predmetov, ki nam pripovedujejo svoje zgodbe. Z minimalnimi sredstvi avtor suvereno sestavi močno vizualnost tega zelo posebnega filma.
Projekcije
Razširjeni podatki
Tehnični podatki
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
Komisija: Lilijana Nedič, Rok Biček, Rok Sečen, Tina Smrekar (nadomestna članica) Obrazložitev komisije
Ivo, ljubitelj in preprodajalec ptičev, oče dveh fantov, po smrti svoje žene zboli za posttravmatsko stresno motnjo. Avtor skuša upodobiti njegovo podoživljanje stresnega dogodka, saj imajo »bolniki« občutek, kot da se je stvar dogajala izven njih »kot na filmu«. Izvirna ideja z zanimivo dramaturško strukturo, v kateri se prepletata resničnost in fikcija.
Režiser ima ustrezno univerzitetno izobrazbo filmske smeri. Njegovo delo na avdiovizualnem ali drugem kulturnem področju je odmevno. V režijskem konceptu se režiser osredotoči na splošno predstavitev različnih vidikov svoje poetike, vendar pri tem podrobneje ne predstavi detajlov na katere se sklicuje. Kljub temu zasnova vizualne podobe, scenografije in filmskih lokacij skupaj z jasnimi filmskimi referencami in kadriranjem, nakazujejo dognan eksperimentalni projekt. Avtor v režijski viziji jasno opredeli svoje osnovno izhodišče, po katerem želi s svojo filmsko pripovedjo gledalca usmeriti k temam in vsebinam, o katerih bo lahko začel razmišljati in o katerih si bo ustvaril mnenje. Pri tem je bolj od razumevanja in vedenja pomembno odkrivanje in osebnostno potovanje, ki poskuša osmisliti narativne vrzeli oziroma tisto, kar v pripovedi ostaja skrito in nerazumljeno. Gre za film o vtisu, ki ga dogodek vzpodbudi in ne za film o dogodku.
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.