- prvenec
Pink Moon
- Celovečerni igrani film
- 95'
- 2022
- Nizozemska, Slovenija, Italija
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Nekega dne, kot strela iz jasnega, 74-letni oče sporoči svoji 29-letni hčerki Iris in njenemu starejšemu bratu Ivanu, da ima dovolj življenja ter da želi do svojega naslednjega rojstnega dne umreti. Medtem ko Ivan stoično prenese očetovo izjavo, se ji Iris upira na vse mogoče načine. Pusti službo in se preseli k očetu, prepričana, da ga bo od dejanja odvrnila.
Režija
Zasedba
Izjava režiserja/-ke
Rožnata luna tako združuje dve generaciji v zgodbi o strahu pred izgubo starša ali ljubljene osebe. Ali lahko mlajša generacija, polna življenja, razume oziroma podpira željo po smrti starejše generac
Rožnata luna tako združuje dve generaciji v zgodbi o strahu pred izgubo starša ali ljubljene osebe. Ali lahko mlajša generacija, polna življenja, razume oziroma podpira željo po smrti starejše generacije? Iris se mora spopasti z očetovo željo in morda še bolj s svojim odnosom do življenja in načinom, kako ga živi. Ona, s tem pa tudi gledalec, se mora nenadoma spopasti z vsemi vrstami vprašanj, kot so samoodločanje, prilagodljivost, smisel življenja, osamljenost in intimnost.
Galerija (35)
Zasedba
vrstni red špice
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
sektor režija
produkcijska ekipa
sektor scenografija
sektor zvok
posebni učinki
sektor kamera
osvetljava
scenska tehnika
sektor zasedba
mentorstvo in strokovno sodelovanje
Organizacije
produkcija
distribucija
tehnične storitve
Glasba
Projekcije
Razširjeni podatki
Rožnata luna (slovenščina)
Tehnični podatki
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
Komisija: Polona Petek, Miha Hočevar, Igor Palčič Obrazložitev komisije
»Scenarij za igrani celovečerni film Metuzalem tematizira odnos sodobnega človeka s smrtjo. Gre za dramo, v kateri je tabu smrti snet s piedestala mračne neizogibnosti in prestavljen v središče družabnega in družinskega življenja. V tem pogledu je tema scenarija univerzalna, izvirna in tudi verodostojna. Struktura zgodbe je konsistentna, pripovedni način je razgiban, utemeljen in prepričljiv. Liki so realistični in psihološko motivirani. Dialogi so svojevrstni zaradi ostrine tematike, vendar realistični in usklajeni s pripovednim načinom. Navzočnost Slovenije, Slovencev, slovenskega jezika oziroma slovenske kulture v scenariju je prisotna v deležu slovenskih igralcev, ki bodo igrali v prizorih posnetih v Sloveniji. Pričakovana privlačnost filma za slovenski in evropski oziroma mednarodni kulturni prostor je precejšnja zaradi nevsiljivo obdelane tematike. Odmevnost ustvarjalnega dela režiserke na avdiovizualnem področju je omejena, saj je na začetku ustvarjalne poti. Angažiranost slovenskih soavtorjev, avtorjev prispevkov in igralske zasedbe filma je razmeroma majhna. Angažiranost tehničnih zmogljivosti v Republiki Sloveniji je prisotna v postprodukciji zvoka in barvni korekciji slike, predvidenih pa je tudi 18 snemalnih dni v Sloveniji. Odmevnost dela glavnega producenta je solidna, slovenski koproducent pa ima za sabo vrsto uspešnih in tudi mednarodno odmevnih projektov. Finančni načrt in predračun filma sta utemeljena, vendar še ne v celoti potrjena.«
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.