Družinica
- Celovečerni igrani film
- 94' 49''
- 2017
- Slovenija, Srbija
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Osrednji zaplet je propad idiličnega razmerja med staršema Markom in Dunjo. Razlog je pomanjkanje spoštovanja, ki ga povzročita izguba dela in finančni propad. Sčasoma breme, ki ga starša ne zmoreta več nositi, vse bolj pada na ramena otrok. Družinica je zgodba, ki se v Sloveniji zgodi vsak dan, lahko pa bi se dogodila tudi kjerkoli drugje. Tistim, ki fenomen poznajo, bo film boleča izkušnja, drugim naj bo svarilo.
Režija
Zasedba
Galerija (14)
Videi (2)
Gradiva
Dnevnik (1951- )
Zasedba
vrstni red špice
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
glasba
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
sektor režija
produkcijska ekipa
sektor scenografija
sektor zvok
vizualni učinki
sektor kamera
osvetljava
scenska tehnika
sektor kostumografija
sektor maska
poprodukcija
mentorstvo in strokovno sodelovanje
prevozi
drugo
Organizacije
produkcija
tehnične storitve
Glasba
Nagrade in nominacije
Referenčne nagrade
Za Marka Brdarja je filmsko platno kot slikarsko platno, kamor sloj za slojem nanaša barve in njihove odtenke, sence in njihovo stopnjevanje, temo in svetlobo, ki dajejo filmom dodatno, čisto novo dimenzijo. Njegova kamera je kot občutljivo oko, ki živi za svoje like.
Damir Avdić je s svojo avtorsko glasbo v filmih Družinica in Ivan ustvaril diskretno a ekspresivno glasbeno ozadje, ki o dogajanju pogosto pove veliko več kot besede, ki jih izrekajo nastopajoči. Avdićeva glasba je tesnobna in lepa hkrati, zlasti pa je izjemno filmska, saj se je avtor namesto na glasbeni razvoj osredotočil na oblikovanje vzdušja. Njegovi glasbeni motivi tako redko obsegajo več kot zgolj nekaj akordov, vendar pa prav vsak od teh zadane natanko tja, kamor meri.
Boštjan Kačičnik je s svojim prispevkom ustvaril pestro in hkrati pretresljivo zvočno kuliso, ki zagotavlja, da gledalcev dogajanje ne zadane zgolj v srce, pač pa tudi v želodec.
Emil Cerar in Polonca Valentinčič sta s svojimi kostumi spretno poudarila tako počasno drsenje družine na socialni rob kot tudi raznovrstnost načinov, s katerimi se posamezni člani družine soočajo z izzivi revščine.
Nominacije
IRIS 2017
Projekcije
Razširjeni podatki
Tehnični podatki
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
Komisija: Žiga Virc, Katja Šoltes, Igor Pediček, Jaroslav Skrušny (nadomestni član)
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.