Zavod SPOK
- produkcijska hiša
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Podeljene nagrade
- Filmografija (11)
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Povezane osebe
- Povezane organizacije
Opis
Kontaktni podatki
Filmografija (11)
produkcija (11)
Nagrade in nominacije
Referenčne nagrade
tekmovalni program Perspektive
"Skrivnosti, intimne želje, prevare, izpovedi: otvoritveni film novega tekmovalnega programa Perspektive raziskuje kalejdoskop prebujanj, ki jih poganja sugestivna čutna izkušnja in pooseblja izjemen uvodni prizor. Režiserka z odličnim filmskim izrazom čudovito prikaže težave najstnice, ki vstopa v obdobje odraščanja in se spoprijema s privlačnostjo spolnosti na eni in pritiski družbenih omejitev na drugi strani. Nagrado žirije FIPRESCI za domiselno in sanjavo oblikovan portret istoimenskih 'deklic v težavah', za film Kaj ti je deklica prejme Urška Djukić."
Nagrada v znesku 1500 evrov, sredstva zagotavlja McDonalds.
Vsako individualno osvobajanje od družbenih prisil se dogaja v prepletih prepoznavanja lastnih drugačnosti in zbližanj v obliki prijateljstev. Zapletena razmerja so v svetu Urške Djukić upodobljena v filmsko uravnoteženem prikazu kritične dobe odraščanja v vrtincih telesnega vznemirjenja in vabljivosti transcendence. Zato filmu Kaj ti je deklica podeljujemo kritiško nagrado za najboljši slovenski celovečerni film.
Nežna in globoko človeška zgodba o odraščanju v filmu Kaj ti je deklica režiserke Urške Đukić ponuja lekcijo za vse generacije: nič ni nikoli dokončno, vsi smo nekakšno 'delo v nastajanju' – nedokončani, ne glede na to, koliko smo stari. Navdušili so nas igralski nastopi, izjemna ekonomičnost scenarija ter pravzaprav vsi drugi filmski elementi. Najmočnejše sporočilo filma pa ostaja jasno: nihče nima pravice, da utiša tvoj glas.
Film Kaj ti je deklica je zaradi izrazitega filmskega jezika, ki gradi na premišljenem prepletanju igre, zvoka in kamere, edinstveno estetsko doživetje. Prek vpogleda v eksistencialno kompleksnost najstništva film prepričljivo in skrbno premišljeno razgrne širok spekter večnih tem – od prijateljstva, ljubezni in spolnosti do solidarnosti in izdaje. Empatična perspektiva, na kateri konsistentno gradi film, pri tem razpira prostor za organski soobstoj humorja in resnosti, ljubezni in prezira ter upanja in strahu.
Glede na to, da je letošnji nabor študentskih filmov izjemno bogat, nas ne skrbi za prihodnost slovenskega filma. Težko je bilo izbrati in nepravično bi bilo, da bi nagrado podelile le enemu filmu v toliko različnih zvrsteh: igrani, dokumentarni, eksperimentalni in animirani film. Zato smo se odločile, da letošnjo vesno razrežemo na šest delov, saj smo jo želele podeliti šestim filmom, ki si jo enakovredno zaslužijo. Zaradi pravilnika festivala ta odločitev ni bila možna. Vesna se lahko podeli zgolj enemu filmu. Tako v skladu s pravilnikom podeljujemo šest posebnih omemb, simbolično pa jih še vedno smatramo kot podeljeno vesno in ob tem ponovno pozivamo k preoblikovanju pravilnika. Če pa vprašate nas, bi vsak od nagrajencev lahko vesno imel pri sebi dva meseca v letu.
Vsak od izpostavljenih filmov ima določene ustvarjalne presežke in prav te je treba prepoznati. Animirani film Onkraj obraza Anje Resman je filigransko delo, ki odraža avtoričino ustvarjalno zrelost. (Ne)srečen dan Karin Likar je igriva, duhovita, domiselna in vizualno sveža animacija. Okno Nela Jeraja Sedeja je pogumen družbenokritičen filmski eksperiment. Vmesnik Špele Koščak lahko doživimo kot spreten hommage filmski avantgardi skozi zvočni odtis današnjega časa. Izi Mlakar je uspelo s subtilnim vodenjem igralk in igralcev v filmu Grobo tkane niti stkati čustveno prepričljiv film. Po tem Davida Champaigneja je žanrsko dodelan minimalističen film, ki ga odlikuje dobro izpeljan dramaturški lok.
Nagrada v vrednosti 10.000 eur za poprodukcijske storitve.
Nominacije
Razširjeni podatki
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.