Tartuferije Snemanje
- Celovečerni igrani film
- s.d.
- Slovenija, Italija, Hrvaška
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Financiranje
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Gre za črno komedijo, postavljeno v odmaknjen istrski zaselek, kjer tartufi – bogastvo podzemnega sveta – zameglijo um vaščanov. Ko mojster lova na tartufe ujame največji primerek vseh časov, izbruhne mrzlica pohlepa. To je zgodba o obsedenosti in o dveh mladih, ki se imata rada, ter o vseh drugih, ki se nimajo niti malo.
Režija
zasedba
Izjava režiserja/-ke
Zgodba je sicer postavljena v Istro, vendar jo razumem kot alegorijo – tartufi so lahko karkoli: moč, denar, vpliv. Skozi prizmo komedije raziskujemo, kaj se zgodi, ko posameznik pride do nečesa izjemnega, in kako se na to odzove skupnost.
Galerija (3)
Zasedba
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
glasba
montaža
scenografija
kostumografija
maska
sektor režija
produkcijska ekipa
drugo
Organizacije
produkcija
distribucija
Razširjeni podatki
Tehnični podatki
Financiranje
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
hrvaško: Scenarij za film Tartuferije/Zadnji dani maestrala Igora i Irene Šterk, u režiji Igora Šterka, donosi osvježavajuću komediju s elementima magičnog realizma smještenu u istarsko selo 1980-ih, istražujući pohlepu, obmanu i opsesiju tartufima kroz priču dviju obitelji. Priča je vješto napisana, dinamična i prožeta suptilnim humorom koji prirodno balansira između komičnih i tragičnih elemenata. Likovi su autentični, njihovi razvojni lukovi uvjerljivi, a generacijska sinergija unosi dodatnu dubinu. Dramaturška dosljednost omogućuje jasnu narativnu nit unatoč bogatstvu radnje i slojevitosti likova. Autentičan prikaz istarskog sela i običaja, uz smještanje radnje u prošlost, čini film relevantnim i suvremenim za hrvatsku audiovizualnu umjetnost. Inovativan spoj komedije i magičnog realizma stvara jedinstvenu atmosferu i svježe iskustvo, naglašavajući složenost ljudske prirode i društvenih odnosa. Ovaj film bit će prava poslastica za gledatelje u kinima i na raznim drugim ekranima.
Komisija: Janez Lapajne, Aleš Pavlin, Miran Zupanič, Katja Colja (nadomestna članica) Obrazložitev komisije
Zadnji dnevi maestrala nikakor niso predvidljivi. Umestitev v okolje, ki je oddaljeno od glavnega mesta, je več kot ustrezna. Sosledje prizorov poteka lahkotno in ne razlagalno, kar bralcu/gledalcu omogoči vstop v svet filmskega dogajanja. Opisi oseb ne ostajajo na površini. Podani so s pravimi odtenki, premori in globinami. Pripovedni nivo pušča veliko prostora vizualnemu in s tem presega resničnost. Komična drama o človeških slabostih je pozoren pogled na disfunkcionalno družino in družbo, in hkrati pogled o izrečenem in zamolčanem, o skrivnostih in lažeh. Scenarij krasita duhovitost obravnave medsebojnih sporov, ki spominjajo na islandska Ovna ter primorsko narečje, ki po priljubljeni slovenski klasiki Tistega lepega dne nekako ni več našlo svojega prostora v poznejši slovenski kinematografiji. Univerzalna zgodba širokega zamaha bi lahko bila deležna precejšnje pozornosti tudi izven meja Slovenije.
SL: Znesek se deli med več odobrenih projektov prijavitelja.
EN: Amount distributed among miltiple projects by the applicant.
Snemalne lokacije
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.