Najsrekjniot Čovek Na Svetot
Najsrečnejši človek na svetu
- Celovečerni igrani film
- 95' 18''
- 2022
- Severna Makedonija, Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Danska, Belgija, Slovenija
Asja, 40-letna samska ženska, živi v Sarajevu. V želji po spoznavanju novih ljudi, dan preživi na hitrem zmenku. Ujame se z Zoranom, 43-letnim bankirjem. Vendar Zoran ne išče ljubezni, temveč odpuščanje.
Režija | Teona Mitevska |
---|---|
Zasedba | Jelena Kordić, Adnan Omerović, Labina Mitevska |
Izjava režiserja/-ke |
Galerija
Zasedba
vrstni red špice
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
Organizacije
produkcija
distribucija
Razširjeni podatki
Alternativni naslovi
Najsrečnejši človek na svetu (slovenščina)
The Happiest Man in the World (angleščina)
The Happiest Man in the World (angleščina)
Produkcijske države
Severna Makedonija, Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Danska, Belgija, Slovenija
Jezik
bosanščina
Tehnični podatki
Razmerje slike
1,85:1
Trajanje in dolžina
95' 18''
Barva
barvni
Zvok
Dolby SRD
Prikazovalni format
digitalni DCP
Kaj nas definira: naša etnična pripadnost, vera, spol? Kaj nas deli ali združuje? To je zgodba o negotovosti življenja, naključnih srečanjih, ki združijo agresorja in žrtev ter obujajo bolečo preteklo
Kaj nas definira: naša etnična pripadnost, vera, spol? Kaj nas deli ali združuje? To je zgodba o negotovosti življenja, naključnih srečanjih, ki združijo agresorja in žrtev ter obujajo bolečo preteklost; to je zgodba o nemogočih povezavah, o ljubezni in absurdu. Film se začne kot ekskurzija, ki jo vodi humor in se razvije v grenko izkušnjo. Naravni ritem je prvinski in je tesno povezan s človeškimi raziskovalnimi tehnikami pri iskanju resnice po nasilju. Film vidim kot simfonijo koreografiranih gibov, ki odpirajo plasti čustev, le-ta gledalca počasi zapletajo v vrtoglavo izkušnjo. Bistvena je lokacija: hotel v slogu 80-ih, priča nekdanjega jugoslovanskega arhitekturnega sloga: betonski brutalizem ali modernizem, potem pa je tu še poškodovano mesto Sarajevo, pričevanje o odprtih ranah in preteklih bolečinah.