- prvenec
Muškarci ne plaču
- Celovečerni igrani film
- 99'
- 2017
- Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Nemčija, Slovenija
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Ko se raznolika skupina vojnih veteranov zbere v oddaljenem gorskem hotelu, dve desetletji po koncu vojne, da bi sodelovali pri zdravljenju, je težko pričakovati harmonijo. Nasprotno, vsaka nespametno izrečena beseda ali navidezno jezni pogled lahko nenadoma vžge nevarno eksplozivno mešanico. Zato, ker nekdanji vojaki, ki se trdno držijo svoje temeljne moškosti in lastnih predsodkov, zavrnejo razkritje nečlovečnosti dogodkov, ne glede na to, ali so jih storili oni ali drugi. Ta briljantno režirana drama govori o zmožnosti, da bi odpuščali drugim le po tem, ko odpustimo sami sebi.
Galerija (21)
Gradiva
Dnevnik (1951- )
Zasedba
vrstni red špice
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
Organizacije
produkcija
tehnične storitve
Nagrade in nominacije
Referenčne nagrade
angleško: George Gund III Memorial Central and Eastern European Competition
angleško: When the world is full of political and ethnic conflicts, the films provides a vivid lesson of the wounds which are hard to heal from even after the conflict or the war is long over. Even though the story is based on the aftermath of the particular civil war, atrocities and ethnic cleansing in former Yugoslavia, the film could be read as a warning to what happens if people forget basic human values. At the same time, it gives hope that former mortal enemies can reconcile and psychological wounds can be healed.
Kako se soočiti s travmami vojne in razrešiti globoko zakoreninjeno sovraštvo? Je mogoče ponovno vzpostaviti (za)upanje v zlomljeni družbi? To so vprašanja, ki odmevajo v tem pretresljivem, izjemno napisanem in odigranem filmu, prežetem z mučno atmosfero, toksično moškostjo, nelagodjem in nezaupanjem. Za občutljivost pri raziskovanju kompleksne narave ranjenih posameznikov, natančno poznavanje ter razumevanje fizičnih in psihičnih posledic vojne, predvsem pa za odločno humanistično zavezo medsebojnemu razumevanju, sočutju in sprejemanju Mednarodna žirija filmskih kritikov nagrado FIPRESCI podeljuje filmu Moški ne jočejo, prvencu Alena Drljevića.
angleško: The theme of this year’s edition of the Bratislava International Film Festival was the art of film acting. The jury was unanimous in its choice for Best Film with a film where the ensemble of actors displayed such an intense emotional and inspirational level of acting in dealing with a tragic historical event. We also found it important to emphasize that the film’s main message of reconciliation was so necessary in today’s current political climate.
Vojni veterani skozi intimne zgodbe delijo dvom v lastne odločitve, ki jih je pogojevala tuja volja. Izbrana igralska zasedba in njihove bravure nas na pretresljiv način prestavijo v občutja preživelih.
Uradni izbor - tekmovalni program.
italijansko: Per la capacità di innovare poeticamente la lezione umanista del cinema iraniano, tramutando il soffocante clima atmosferico in un sole femminile che irradia empatia e speranza a ogni latitudine.
Projekcije
Razširjeni podatki
Moški ne jočejo (slovenščina)
Tehnični podatki
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
Komisija: Hanna Slak, Branislav Srdić, Peter Kolšek, Klemen Dvornik (nadomestni član)
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.