En mesec Snemanje
- Celovečerni igrani film
- s.d.
- Slovenija, Hrvaška, Italija, Češka
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Financiranje
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Bivša punkerka, ki pred upokojitvijo začenja kariero na novo, noseče dekle, ki je pobegnilo pred svojo katoliško družino in optimistični gej, ki je odraščal kot sirota, so v malem mestu zaradi stanovanjskega problema prisiljeni živeti kot družina.
Režija
Galerija (4)
Zasedba
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
produkcijska ekipa
Organizacije
produkcija
Razširjeni podatki
Tehnični podatki
Financiranje
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
Komisija: Jasna Krajinović, Boris Palčič, Čedomir Kolar Obrazložitev komisije
Avtor je v svoji režijski viziji, pa tudi na predstavitvi, izpostavil scenarij kot živo tkivo, ki se nenehno razvija. Pri tem je opisal določene dopolnitve, ki bodo najbrž uporabljene pri delu z igralci, saj je scenarij poln fines in že dodelanih dialogov. Mislimo tudi, da ne potrebuje več predzgodbe in vračanja v preteklost glavne osebe Sare, saj svojo dinamiko in pripovedno moč črpa ravno iz sedanjega trenutka, kot se sicer za komedijo spodobi. Tema prekarnosti se v scenariju ujame v pajčevino igrivosti, lahkotnosti in nepredvidljivosti, ki likom vlijejo življenje, in kljub težkim razmeram, tudi kanček osebne svobode. Istočasno pa gledalcu ponudijo možnost, da skozi nasmeh in določeno distanco, ugleda zrcalno podobo samega sebe in lastnega boja z neusmiljenimi merili sodobne družbe. Prepričani smo, da bo Nataša Barbara Gračner odlično upodobila Sarin lik odslužene intelektualke, ki bi se morala znajti na smetišču tržno neatraktivnih delavcev, a se temu kalupu spretno izmika. Delno že zaradi boja za obstoj, delno pa tudi zaradi svoje živosti in iznajdljivosti ter človeške širine, ki jo spretno skriva za masko nepopustljive lastnice stanovanja. Scenarij glavne osebe postavlja na križišče izbire in čeprav se v vsakdanu med Saro, Tino in Jožetom marsikaj polomi, zasmodi in zaiskri, pristni občutek za sočloveka vsakič prevlada. Skozi njega režiser in koscenarist posredno izražata svojo vizijo moderne družbe in vprašanje biti in nasploh smisla človeškega obstoja. Z opuščanjem starih in gradnjo novih, pristnih človeških vezi, začne pritekati tudi novo življenje. Simbolno ga zaznamuje že rojstvo Brunota, vendar scenarista poskrbita za osebno transformacijo vsakega lika in s tem zgodbo privedeta do preobrata. Le ta bo morda izražen tudi skozi vizualni pristop, kajti film pusti, da vanj vdre zunanji kontekst ter ga korenito zaznamuje. Režiser si pri tem prizoru odpira možnost, da podredi tehnologijo snemanja z droni filmskemu jeziku, saj želi vanj vdihniti avtentičnost otroškega zretja.
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.