Kazneni udarac
- Short Fiction Film
- 15'
- 2021
- Croatia, Slovenia
- Basic info
- Galley
- Materials
- Episode
- Cast
- Crew
- Organizations
- Music
- Awards
- Screenings
- Archival footage
- Extended data
- Filming locations
- Trivia
- Contact the editors
Synopsis
Two best friends spend an afternoon on a football field, dreaming of making it onto the local team. However, dreams come with a price: when a group of older boys interrupt their game, one of them sees it as an opportunity to prove himself, while the other one senses something more sinister is at play.
Director
Director's statement
Many childhoods were marked by relationships formed on a football field. The roles played on this ʻstageʼ were always the same; it was only us who were taking different ones while growing up.
Gallery (2)
Cast
Crew
Writing
Direction
Production
Cinematography
Editing
Production design
Costume design
Make-up
Sound design
Sound department
Post production/editorial department
Organizations
production
Awards
important awards
A Vesna Award for special achievement goes to Slovenia’s outstanding contribution to the minority co-production Penalty Shot. In its fifteen suspenseful minutes, with an original approach, great camera work and superbly directed young cast, the director, co-screenwriter, co-editor, and producer Rok Biček shows how seemingly innocent play can end badly. From start to finish, the film is like a slow match burning.
Screenings
Extended data
Kazenski strel (Slovenian)
Technical data
Budget
All financial information is obtained from official sources. I.e. producers or organizations which provided the financial support.
Comitee: Polona Petek, Miha Hočevar, Igor Palčič, Simon Tanšek (alternate) Explication
»Kazenski strel je projekt za kratki igrani film. Scenarij temelji na dogodku iz romana Črna mati zemla pisatelja Kristiana Novaka. Tema odraščanja, ki ga spremljajo obredi iniciacije, problematika pripadnosti oziroma želje po pripadanju in sprejetosti ter medvrstniško nasilje, je vedno znova relevantna, izvirnost pa ji v tej zasnovi daje zlasti prepričljiv preplet z izbranim prostorom in časom, ki pa prav ničesar ne odvzame univerzalnosti tematike. Projekt kaže, da se gledalcem obeta atmosferski, čustveno nabit film, ki pa v svoji asketskosti ne bo podlegel nepotrebni melodramatičnosti. Struktura zgodbe in karakterizacija likov sta čvrsti in okleščeni slehernega balasta. Dogajanje je postavljeno v prostor, ki še vedno meji na slovenski prostor, v času dogajanja pa nas je družila tudi skupna država, kar ob univerzalnosti tematike krepi navzočnost slovenske kulture in tudi (elementov) slovenskega jezika v scenariju. Rok Biček sodi med vidnejše predstavnike mlajše generacije slovenskih režiserjev; z vsemi svojimi projekti doslej je požel nagrade in pritegnil kritiško ter medijsko pozornost. V njegovem življenjepisu izstopajo projekti z naturščiki, kar bo nedvomno v korist tudi Kazenskemu strelu in celovečercu, ki ga še razvija. Angažiranost slovenskih soavtorjev, avtorjev prispevkov in igralske zasedbe filma je precejšnja (režiser/soscenarist/koproducent, scenografka, oblikovalec zvoka, izvršna producentka, ekipa produkcije). Angažiranost tehničnih zmogljivosti v Republiki Sloveniji je prisotna v post produkciji zvoka. Snemanja v Sloveniji ni, prav tako ni igralskega vložka. Antitalent (Hrvaška) je mlajša produkcijska hiša, ki pa s svojimi referencami izkazuje vsestransko delovanje (od igranih in dokumentarnih celovečercev do kratkometražne in televizijske produkcije) in zlasti izrazito mednarodno angažiranost. Cvinger Film je prav tako novejša produkcijska hiša, ki je že v slabem desetletju delovanja realizirala nekaj zelo odmevnih projektov, ki so pritegnili pozornost tako festivalskih žirij kakor tudi širših občinstev. Finančni načrt in predračun filma sta utemeljena. Gre za hrvaško-slovensko koprodukcijo z enakomerno porazdeljenim (zagotovljenim) deležem glavnega hrvaškega vira in zaprošenim slovenskim deležem, uravnotežena in zagotovljena sta tudi vložka glavnega producenta in slovenskega koproducenta.«
Scenarij se bazira na jednoj situaciji iz knjige Črna mati zemla Kristijana Novaka. Produkcijska kuća Antitalent, redatelj Rok Biček i Kristijan Novak u razradi su scenarija za dugometražni film prema istoj knjizi. Izuzetno uvjerljiv scenarij koji se bavi maloljetničkim nasiljem, željom za pripadanjem i ritualnom zloćom.
Contact the editors
If you need to get in touch, please use the form below. We will be happy to hear from you.