Sara Bezovšek
Biografija
Sara Bezovšek (1993) je vizualna umetnica, ki deluje na področjih novih medijev, eksperimentalnega filma in grafičnega oblikovanja, iz katerega je tudi magistrirala na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani. Sodelovala je na različnih skupinskih in samostojnih razstavah, med drugim v Ljubljani v projektnem prostoru Aksioma, galeriji Kamera v Kinu Šiška, Osmo/zi, galeriji sloART, DobriVagi, P74, Ravnikar Gallery Space in SCCA-Ljubljana, v spletni galeriji Feral File ter na festivalih Kiblix in MFRU v Mariboru ter IZIS v Kopru i
Sara Bezovšek (1993) je vizualna umetnica, ki deluje na področjih novih medijev, eksperimentalnega filma in grafičnega oblikovanja, iz katerega je tudi magistrirala na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani. Sodelovala je na različnih skupinskih in samostojnih razstavah, med drugim v Ljubljani v projektnem prostoru Aksioma, galeriji Kamera v Kinu Šiška, Osmo/zi, galeriji sloART, DobriVagi, P74, Ravnikar Gallery Space in SCCA-Ljubljana, v spletni galeriji Feral File ter na festivalih Kiblix in MFRU v Mariboru ter IZIS v Kopru in v galeriji Metronom v Italiji. Njen projekt SND je bil predstavljen v reviji ETC, na spletnem bienalu The Wrong Biennale ter na spletni platformi Do Not Research. Leta 2018 je prejela študentsko Prešernovo nagrado, leta 2022 pa je bila nominirana za nagrado skupine OHO, ki je del programa Young Artist Award. Leta 2021 je za svoj kratki film prejela glavno nagrado na festivalu FeKK, leta 2022 pa nagrado vesna za najboljši slovenski eksperimentalni film. V letu 2023 pripravlja projekt za raziskovalno platformo [permanent beta] švicarske galerije Fotomuseum Winterthur.
Filmografija (3)
scenarij (3)
režija (3)
produkcija (1)
montaža (1)
distribucija (1)
Nagrade in nominacije
Referenčne nagrade
Posebej omenjamo eksperimentalni film Prihodnost … je točno takšna, kot ste si jo zamislili Sare Bezovšek, ki je spretno prelila svojo intermedijsko instalacijo v film, v katerem princip telefonskega zaslona preizkuša filmsko platno.
Monumentalen hommage koncu sveta v maniri Hieronymusa Boscha, ki zeitgeistovski fenomen »doomscrollanja« posrečeno pretvori v filmski jezik. S premišljeno akumulacijo podob banalnega internetnega vsakdana sestavi pretresljiv portret kolektivnega nezavednega in naslika slutnjo stvari, ki prihajajo.
Za podelitev nagrade smo se odločili zaradi avtoričinega inovativnega in vizualno izjemnega pristopa. Vulkanski izbruh digitalnih podob gledalca popelje globlje v kruto realnost našega sodobnega sveta.
Razširjeni podatki
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.