Vaje v objemu

  • Celovečerni igrani film
  • 89’
drama
  • 2012
  • Slovenija

Tjaša in Lena partnerja zvabita na plesni tečaj. Moška, tipična in »prava« (Leon in Uroš), se sprva spodobno upirata, potem godrnjaje pristaneta ‒ le zato, da bo v hiši mir. Vendar bo v resnici prav slednjega vse manj. Para sta na začetku zgodbe videti zelo stabilna, kažeta znamenja mirne večletne rutine. Zdi se, da so v pravih parih pravi ljudje. Toda tango stvari nekoliko zaplete. Že v prvih ura

Tjaša in Lena partnerja zvabita na plesni tečaj. Moška, tipična in »prava« (Leon in Uroš), se sprva spodobno upirata, potem godrnjaje pristaneta ‒ le zato, da bo v hiši mir. Vendar bo v resnici prav slednjega vse manj. Para sta na začetku zgodbe videti zelo stabilna, kažeta znamenja mirne večletne rutine. Zdi se, da so v pravih parih pravi ljudje. Toda tango stvari nekoliko zaplete. Že v prvih urah se namreč tečajniki soočijo z latinsko kulturo dotikanja, pa tudi s tangersko prakso pogoste menjave plesnih partnerjev. Tango je »hoja v objemu«, razloži plesni učitelj. Izkaže se, da se vsi štirje »zgolj telesno« bolje ujamejo prav v nasprotnih kombinacijah, kot živijo. To presenetljivo ujemanje v preprostem dotiku in plesni spontanosti, je uvod v prvo ljubosumnost. Moška se začneta plesu posvečati bolj zavzeto, kot je bilo pričakovati. Ženski pa se trudita bolj ugajati, kot bi zadoščalo za njuna partnerja. Vsi štirje se začnejo nevarno zanimati za osebo, ki ni njihov partner. Če sta bila para na začetku skladna in ju je družilo veliko skupnega, se zdaj zanimata za privlačne različnosti, ki jih slutita v osebah iz drugega para. Zmešnjava je še večja, ker ne vedo natančno, ali vznemirjenje prihaja iz »zgolj telesnosti« tanga ali za njim tiči resnični, osebni oziroma človeški interes, ki je v očitnem navzkrižju z njihovo vezanostjo. V to negotovost pade odločitev, da bodo skupaj silvestrovali. Noč je vznemirljiva, jutro pa prinese streznitev.

Režija Metod Pevec
Zasedba Uroš Andič, Janja Frank, Uroš Fürst
Nagrade 3 nagrade
movie poster placeholder

scenarij

scenarist

režija

režiser

produkcija

producent

fotografija

direktor fotografije

glasba

avtor glasbe
avtor glasbe
avtor glasbe

montaža

montažer

scenografija

scenograf

kostumografija

kostumografka

maska

oblikovalka maske

zvok

oblikovalec zvoka
oblikovalec zvoka
scenski mojster
producentka digitalnega intermediata

produkcija

glasbena izvedba
Vesna
za režijo
2012

Za spretno vodenje igralcev in tudi za mestoma zelo subtilno režijo, ki nas je skorajda pripravila do solz.

Vesna
za glavno vlogo
2012

Jana Zupančič plete v filmu VAJE V OBJEMU vlogo Tjaše z neverjetno subtilnostjo modernega filmskega izraza, obrnjena navznoter, v počasni gradaciji, od spoznanja, bolečine, do novega začetka. Bolečih trenutkov ne opisuje z besedami, slutimo jih skozi zastrte poglede, skozi držo celega telesa. Njena površina je sproščena, igriva, njena junakinja trdno in organizirano drži niti svojega življenja v rokah, skozi pore njene odlične igre pa prihajajo na dan zatajevane bolečine, strah, upanje, nemoč, hrepenenje . Pred nami je junakinja današnjega časa , ki dobesedno vadi vaje v objemu.

Vesna
za glavno vlogo
2012

Uroš Fürst je upodobil v filmu VAJE V OBJEMU junaka našega časa. Njegov Uroš je skop v zunanjem izrazu, skoraj dolgočasen, njegova vsebina je skrita pod površino tako, da ves čas vzbuja zanimanje. Levitev njegovega junaka se dogaja skoraj neopazno, dokler se ne prižge v nori strasti ki, tako izgleda, preseneti njega samega , pa tudi nas, ki smo neme priče njegovega sprehoda čez rob. Sveža, moderna igra v najsijajnejši obliki.

Premiera
29.09.2012, Slovenija
Alternativni naslovi
Tango Abrazos (angleščina)
Žanr
drama
Produkcijske države
Slovenija
Jezik
slovenščina
Tehnični podatki
Razmerje slike
1,77:1 // 16:9
Trajanje in dolžina
89 minut
Barva
barvni
Zvok
stereo
Prikazovalni format
digitalni DCP
Proračun
Financiranje
27,500 EUR
razpis / za povečave in transferje
2012

Stik z uredništvom