Vaje v objemu
- Celovečerni igrani film
- 89' 23''
- 2012
- Slovenija
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Tjaša in Lena partnerja zvabita na plesni tečaj. Moška, tipična in »prava« (Leon in Uroš), se sprva spodobno upirata, potem godrnjaje pristaneta ‒ le zato, da bo v hiši mir. Vendar bo v resnici prav slednjega vse manj. Para sta na začetku zgodbe videti zelo stabilna, kažeta znamenja mirne večletne rutine. Zdi se, da so v pravih parih pravi ljudje. Toda tango stvari nekoliko zaplete. Že v prvih ura
Tjaša in Lena partnerja zvabita na plesni tečaj. Moška, tipična in »prava« (Leon in Uroš), se sprva spodobno upirata, potem godrnjaje pristaneta ‒ le zato, da bo v hiši mir. Vendar bo v resnici prav slednjega vse manj. Para sta na začetku zgodbe videti zelo stabilna, kažeta znamenja mirne večletne rutine. Zdi se, da so v pravih parih pravi ljudje. Toda tango stvari nekoliko zaplete. Že v prvih urah se namreč tečajniki soočijo z latinsko kulturo dotikanja, pa tudi s tangersko prakso pogoste menjave plesnih partnerjev. Tango je »hoja v objemu«, razloži plesni učitelj. Izkaže se, da se vsi štirje »zgolj telesno« bolje ujamejo prav v nasprotnih kombinacijah, kot živijo. To presenetljivo ujemanje v preprostem dotiku in plesni spontanosti, je uvod v prvo ljubosumnost. Moška se začneta plesu posvečati bolj zavzeto, kot je bilo pričakovati. Ženski pa se trudita bolj ugajati, kot bi zadoščalo za njuna partnerja. Vsi štirje se začnejo nevarno zanimati za osebo, ki ni njihov partner. Če sta bila para na začetku skladna in ju je družilo veliko skupnega, se zdaj zanimata za privlačne različnosti, ki jih slutita v osebah iz drugega para. Zmešnjava je še večja, ker ne vedo natančno, ali vznemirjenje prihaja iz »zgolj telesnosti« tanga ali za njim tiči resnični, osebni oziroma človeški interes, ki je v očitnem navzkrižju z njihovo vezanostjo. V to negotovost pade odločitev, da bodo skupaj silvestrovali. Noč je vznemirljiva, jutro pa prinese streznitev.
Zasedba
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
glasba
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
scenska tehnika
sektor kostumografija
poprodukcija
Organizacije
Nagrade in nominacije
Referenčne nagrade
Za spretno vodenje igralcev in tudi za mestoma zelo subtilno režijo, ki nas je skorajda pripravila do solz.
Jana Zupančič plete v filmu VAJE V OBJEMU vlogo Tjaše z neverjetno subtilnostjo modernega filmskega izraza, obrnjena navznoter, v počasni gradaciji, od spoznanja, bolečine, do novega začetka. Bolečih trenutkov ne opisuje z besedami, slutimo jih skozi zastrte poglede, skozi držo celega telesa. Njena površina je sproščena, igriva, njena junakinja trdno in organizirano drži niti svojega življenja v rokah, skozi pore njene odlične igre pa prihajajo na dan zatajevane bolečine, strah, upanje, nemoč, hrepenenje . Pred nami je junakinja današnjega časa , ki dobesedno vadi vaje v objemu.
Uroš Fürst je upodobil v filmu VAJE V OBJEMU junaka našega časa. Njegov Uroš je skop v zunanjem izrazu, skoraj dolgočasen, njegova vsebina je skrita pod površino tako, da ves čas vzbuja zanimanje. Levitev njegovega junaka se dogaja skoraj neopazno, dokler se ne prižge v nori strasti ki, tako izgleda, preseneti njega samega , pa tudi nas, ki smo neme priče njegovega sprehoda čez rob. Sveža, moderna igra v najsijajnejši obliki.
Projekcije
Razširjeni podatki
Tehnični podatki
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.