Srečen dan mrtvih
- Kratki igrani film
- 26' 25''
- 2025
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Financiranje
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Zeko in Gogi, dva stereotipna kriminalca se morata na 1. november znebiti trupla. Na videz rutinska naloga se izkaže za precej težjo, sploh ko se v zgodbo vpletejo veterinar, mesar in prostitutka. Sliši se kot začetek vica, a zadeve so še kako resne. Navsezadnje je to zgodba o raku.
Režija
zasedba
Izjava režiserja/-ke
Leta 2013 sem zbolel za rakom, kar je bila brca v rit, da sem končno začel snemati filme. Življenje je kratko in nikoli ne veš, kdaj se bo končalo, zato ni razloga, da ne bi delal tega kar imaš rad.
Leta 2013 sem zbolel za rakom, kar je bila brca v rit, da sem končno začel snemati filme. Življenje je kratko in nikoli ne veš, kdaj se bo končalo, zato ni razloga, da ne bi delal tega kar imaš rad. Deset let kasneje lahko to zgodbo povem tako, kot sem se takrat spopadel z boleznijo: s črnim humorjem.
Galerija (7)
Zasedba
vrstni red špice
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
Organizacije
produkcija
Razširjeni podatki
Gnilo jajce (slovenščina) (delovni naslov)
Tehnični podatki
Financiranje
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
Komisija: Jasna Krajinović, Boris Palčič, Čedomir Kolar Obrazložitev komisije
Projekt GNILO JAJCE je bil dobro predstavljen, tako s strani producenta, kakor tudi avtorja filma. Izbor žanra črne komedije, se pri tako resni temi kot je vizija bolezni v modernem svetu še kako poda, scenarij pa ga uspe nadgraditi z neklasičnimi razpleti, ki nikoli ne vodijo zgodbe v pričakovano smer. Pravi paradoks je, da smo priča razkosavanju človeškega trupla, a se pri tem dodobra nasmejimo in da se nas kljub površinski surovosti glavnih junakov dotaknejo njihove globoko človeške vrednote. Dvomimo o nujnosti «pripovedovalca», čeprav razumemo da je glas razuma, ki daje okvir celotni zgodbi. Ker ostaja v OFF-u, se lahko odločitev za to izbiro naredi v poznejših fazah. Film zahteva pretanjeno delo z igralci in veliko raziskav med improvizacijo, da bi liki ohranili pristnost in ne zapadli v karikaturo. Režiser si v svojem konceptu pušča možnost svobode pri kadriranju, kar bo v sliko vneslo dodatne, morda presenetljive prizore. Odločilna bo tudi razdalja sicer statične kamere, odpira se vprašanje zornega kota in način na katerega bo podano vso dogajanje ter njegov zunanji kontekst. Zaupamo avtorjevi praksi, pa tudi radovednosti in odprtosti za raziskavo vizualnih možnosti, ki jih film ponuja.
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.