20 metrov V poprodukciji
- Celovečerni igrani film
- s.d.
- Slovenija, Srbija, Grčija, Severna Makedonija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Financiranje
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Glavna junakinja s podkupnino pride do gradbenega dovoljenja za zimski vrt restavracije. Vendar uradnik, ki mu je dolžna denar, v sumljivih okoliščinah umre. Ker je prepričana, da ji nihče ne bo verjel, da ni kriva za njegovo smrt, se odloči, da se bo znebila njegovega trupla. V majhnem mediteranskem mestu, v katerem vsi vse vedo, se sooča z mračno skrivnostjo in lastno vestjo. Zgodba je inspirirana z romanom Zločin in kazen F. M. Dostojevskega.
Režija
zasedba
Galerija (4)
Zasedba
vrstni red špice
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
Organizacije
produkcija
Razširjeni podatki
Rainy Summer (angleščina) (delovni naslov)
20 Metres (angleščina)
Tehnični podatki
Financiranje
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
Dugometražni igrani film u postprodukciji naslova 20 metara režira slovenski sineast Damjan Kozole koji više od dva desetljeća gradi karijeru autora međunarodno prepoznatih dugometražnih igranih filmova (Rezervni dijelovi, Slovenka, Noćni život). Koscenarist je nagrađivani hrvatski filmaš Ognjen Sviličić (Oprosti za kung fu, Armin). Permanentno intrigantna tema zločina i (moguće) kazne koju je opisao ruski književnik Fjodor M. Dostojevski u svom klasičnom romanu, može dobiti različite izvedbe. U ovom spoju psihološke drame i trilera, inačica Rodiona R. Raskoljnikova jest majka dviju kćerki Veronika koja kao vlasnica restorana na slovenskoj obali u samoobrani zaustavi korumpiranog službenika te ga na samrti baci '20 metara' u Piranski zaljev pomoću maloljetne kćerke Line. Ovaj nemili događaj u potpunosti impregnira živote Veronike i Line u iščekivanju katarze. Opravdano komornog ugođaja i usredotočen na psihička i interpersonalna stanja i odnose središnjih junakinja, film je sugestivno napisan i režiran uz sigurnu glumačku ekipu u kojoj je i Goran Bogdan. Produkcijska kuća Terminal 3 Film d.o.o. kao hrvatski partner u projektu, potvrđeno je ime aktualnim te nagrađivanim projektima u Hrvatskoj i Europi (Baci se na pod, Najsretniji čovjek na svijetu).
Komisija: Aiken Veronika Prosenc, Tina Poglajen, Klemen Dvornik Obrazložitev komisije
Scenarij za celovečerni film o ponesrečenem umoru in slabi vesti, ki preganja storilko, je jasno in relevantno umeščen v prostorski kontekst slovenske obale, z obravnavo odgovornosti za svoja dejanja pa nagovarja univerzalno človeške teme. Četudi so scenaristični elementi, kot je umor v samoobrambi in nato poskus, da bi se znebili trupla, pogost trop tega žanra, jih scenarij za film 20 metrov uprizori skozi za naš prostor izvirno prizmo ironične odmaknjenosti in humorja, ki preprečujejo, da bi se jemal preresno v trenutkih, ki bi sicer lahko delovali prežvečeno in celo banalno. Liki so napisani dosledno, nekateri bolj, drugi manj delujejo kot žive osebnosti, četudi bi protagonistka, Veronika, morda lahko delovala še prepričljivejše z bolj izrazitimi osebnostnimi potezami. Struktura in dramaturgija filma sta v prvi polovici zelo trdni, proti koncu pa pripovedi nekoliko zmanjka vsebine, morda tudi jasnejša utemeljitev Veronikine odločitve, oz. sprožilnega dogodka za njeno domnevno samoprijavo na policijski postaji. Pričakujemo uspeh filma na festivalih doma in v tujini in zmerno zanimanje v art kinih.
Komisija: Maja Weiss, Igor Palčič, Goran Vojnović, Simon Tanšek (nadomestni član), Polona Petek (nadomestna članica) Obrazložitev komisije
V svojem novem projektu režiser Damjan Kozole (v sodelovanju s koscenaristom Ognjenom Sviličićem) raziskuje klavstrofobični svet kapitala, kjer se vse vrti okoli denarja, ki v tem primeru prihaja iz enega samega vira (turizem). Ko se atraktivni turistični destinaciji zgodi deževno poletje in ta vir popolnoma usahne, se začnejo hitro krhati tudi odnosi med domačini. Problematika je univerzalna in v luči krize, ki nas čaka po izbruhu pandemije, boleče aktualna. Liki so psihološko utemeljeni in bodo tudi realistični, če se bo ujel posluh za piranski sleng. Če odmislimo klišejskost nekaterih stranskih likov, je karakterizacija likov zelo domišljena; v tem pogledu izstopa zlasti postopna duhovna preobrazba protagonistke, ki je dobro pripravljena in psihološko utemeljena. Čeprav dialogov ni malo, scenarij obljublja, da bo film gradil predvsem na atmosferi in s pomeni nabitih prizoriščih in vizijah (poplavljeni Piran, zakotne ulice, arhivski posnetek na začetku...). To ni le nadvse primerno za obravnavano tematiko, temveč razkriva tudi filmofilske ambicije, ki bodo dodatno okrepile festivalski potencial filma, pa tudi sicer je pričakovana privlačnost filma za slovenski in evropski oziroma mednarodni kulturni prostor precejšnja zaradi učinkovitega pripovednega načina.
Režiser Damjan Kozole sodi med najbolj prepoznavne in mednarodno uveljavljene slovenske filmske ustvarjalce. Vertigo je ena najbolj prepoznavnih in tudi finančno kredibilnih produkcijskih hiš v Sloveniji, ki ima za sabo vrsto uspešno realiziranih, prepoznavnih in nagrajenih projektov. Finančni načrt in predračun sta utemeljena. Udeležba koproducentov oziroma sofinancerjev ni predvidena kot je razvidno iz finančnega načrta.
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.