Budi Bog s nama In production
- Fiction Feature Film
- 102' 10''
- 2025
- Serbia, Croatia, Slovenia, Montenegro, Czechia, Bulgaria, Romania, Bosnia and Herzegovina
- Basic info
- Galley
- Materials
- Episode
- Cast
- Crew
- Organizations
- Music
- Awards
- Screenings
- Archival footage
- Extended data
- Financing
- Filming locations
- Trivia
- Contact the editors
Synopsis
This is the story of Boško Tokin and the making of the first avant-garde film in this region. We discover Belgrade from the golden era of the 1920s: the Belgrade of the avant-garde, Dadaism, Futurism, and Zenitism; the Belgrade of ragtime, jazz and Charleston, airplanes and the sexual revolution; a Belgrade that was then considered the Paris of the Balkans.
Director
Gallery (1)
Cast
Credits order
Crew
Writing
Direction
Production
Cinematography
Editing
Production design
Costume design
Make-up
Sound design
Organizations
production
creative services
Screenings
Extended data
Bodi bog z nami (Slovenian)
The Great Tram Robbery (English)
Bog bodi z nami (Slovenian)
Technical data
Financing
Budget
All financial information is obtained from official sources. I.e. producers or organizations which provided the financial support.
Comitee: Polona Petek, Miha Hočevar, Igor Palčič, Simon Tanšek (alternate) Explication
»Bog bodi z nami je projekt za celovečerni igrani film. Scenarij o skrivnostni usodi prvega avantgardnega filma na Balkanu preskakuje med dvema prizoriščema oziroma dvema obdobjema: med zlato, dekandentno dobo Beograda v dvajsetih letih, ko je avantgardni film nastajal, in sivino zapora v novem režimu, kjer leta 1946 o okoliščinah nastajanja tega filma zaslišujejo njegovega režiserja Boška Tokina. Fascinacija s (četudi fiktivnimi) pozabljenimi, izgubljenimi ali uničenimi mojstrovinami je vselej relevantna in univerzalna tema; izvirnost in posebno privlačnost tako za slovenski kakor tudi evropski oziroma mednarodni kulturni prostor pa ji v tej zasnovi, ki vsebuje ravno pravšnjo dozo zgodovinskih dejstev in figur, daje duhovit pridih možnosti (nezanemarljiva zasluga mokumentarnega slovesa slovenskega koproducenta), da je morda vse res? Navzočnost Slovenije, Slovencev, slovenskega jezika oziroma slovenske kulture v scenariju je velika: v najbolj neposrednem smislu jo uteleša lik Ite Rine, prepoznavna pa je tudi v tematiki avantgard in usodnih srečanj z velikani filmske zgodovine, ki jo je slovenski publiki v sicer povsem drugačnih inkarnacijah približal denimo Karpo Godina s Splavom meduze in Umetnim rajem. Odmevnost ustvarjalnega dela režiserja Slobodana Šijana na avdiovizualnem področju je ogromna. Prepoznan je tudi mednarodno. Angažiranost slovenskih soavtorjev, avtorjev prispevkov in igralske zasedbe filma je opazna (filmska glasba, scenografija, maska, stranska vloga, nekaj snemalnih lokacij). Angažiranost tehničnih zmogljivosti v Republiki Sloveniji je prisotna v postprodukciji zvoka, ob tem so za Slovenijo predvideni še 4 snemalni dnevi. Odmevnost glavnega producenta, Gargantua film (Srbija), je produkcijsko
nekoliko omejena – njegova filmografija obsega tri zaključene celovečerne projekte – in zaznana bolj na področju distribucije. Slovenski producent, Studio Virc, ima za sabo vrsto uspešno realiziranih in odmevnih projektov in je mednarodno uveljavljen. Finančni načrt in predračun filma sta v glavnem utemeljena in pokrita.«
Contact the editors
If you need to get in touch, please use the form below. We will be happy to hear from you.