Konji V predpripravah
- Celovečerni igrani film
- s.d.
- Slovenija
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Financiranje
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Režija
Ekipa
Organizacije
produkcija
Razširjeni podatki
Tehnični podatki
Financiranje
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
Komisija: Olmo Omerzu, Varja Močnik, Andrej Štritof, Monika Lorber (nadomestna članica) Obrazložitev komisije
Projekt Konji režiserja Jerneja Kastelca se loteva kompleksne tematike prekinjanja medgeneracijskih vzorcev
nasilja ter skozi to perspektivo preizprašuje pomen in odgovornost očetovstva. Zgodba o moškem, ki se po
prestajanju zaporne kazni skuša ponovno uveljaviti v vlogi očeta, izstopa po izraziti notranji napetosti in etičnih
vprašanjih, ki jih odpira. Tema je relevantna in univerzalno prepoznavna, čeprav bi lahko še pridobila z večjim
poudarkom na izvirnosti zapleta, ki bi jo jasneje ločil od sorodnih dram.
Scenarij je strukturno premišljeno zasnovan, vendar pogosta uporaba retrospektiv mestoma ustvarja občutek
prostega teka in upočasnjuje ritem osrednje pripovedi. V ospredju je odnos med očetom in sinom, zgrajen skozi
notranji konflikt glavnega lika. Dialogi so prepričljivi, a občasno nekoliko preveč dobesedni – več čustvene
raznolikosti bi okrepilo dinamiko med liki.
Film se dotika tem z mednarodnim potencialom, a za večjo učinkovitost bi jih bilo smiselno jasneje umestiti v
konkretni slovenski družbeni in kulturni kontekst. Elementi, kot so zaporniški sistem, odnos do vere in razpad
družine, bi z večjo kontekstualno natančnostjo pridobili na specifičnosti in teži.
Komisija: Janez Lapajne, Miran Zupanič, Aleš Pavlin, Katja Colja (nadomestna članica) Obrazložitev komisije
Največji odliki scenarija sta prežetost s človečnostjo in nalezljiva nežnost pri obravnavi krhkosti medsebojnih odnosov. Občutljiva razmerja, upi in sanje osrednjih oseb so podani z občutkom za (so)človeka. Hotenja in hrepenenja v družini glavnega junaka so univerzalna. Spretno nizanje prizorov, z njihovimi notranjimi dramaturgijami vred, priča o tem, da je scenarist pozoren opazovalec in poslušalec življenja, ki zna pisati za film. Kljub lepemu naslovu svetujemo razmislek o morda (še) ustreznejšem, saj kombinacija zapornikove vnovične »udomačitve in njegove skrbi za bolj ali manj zdresirane konje ponuja kup asociacij. Scenarij, ki ne zdrsne v sentimentalnost, že v obstoječi obliki predstavlja obet za subtilen film, ki bi lahko zlezel pod kožo slovenskemu obiskovalcu kinematografov, hkrati pa bi bil privlačen za mednarodne festivale, ob nestandardnem promocijskem pristopu morda tudi za distribucijo po Evropi.
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.