26. DOKgodek: Vid Hajnšek

27. september 2022 (20:00) - 29. september 2022 (23:59)


Tedenski program slovenskega dokumentarnega filma.


Tretjo sezono DOKgodkov posvečamo avtorjem slovenskega dokumentarnega filma. Vsak teden med torkom in četrtkom se bomo posvetili filmski pisavi drugega dokumentarista. Program tretje sezone kurirata Jasna Pintarič in Robert Kuret, slednji tudi v tej sezoni o filmskih izborih z vso preciznostjo piše besedila Govorimo o filmskem jeziku, ki jih tokrat še posebej zaznamuje analiza avtorskega pristopa.

Vabljeni k ogledu filmov Konec in Franček in Otilija ter raziskovanju govorice filmskega jezika Vida Hajnška , ki ga boste v torek, 27. septembra, lahko prebirali pod filmoma.

Vid Hajnšek je nase opozoril s svojim magistrskim celovečernim dokumentarnim filmom Konec. Za njegove novejše filme, prav tako dokumentarce, sta značilni intima, ki jo vzpostavlja s protagonisti, in bližina, preko katere bistro in nevsiljivo naslavlja druge tematike. Ob ogledu zgodnjejših del postane jasno, da je ta pristop z njim že od začetka.


FILMA BOSTA ZA OGLED DOSTOPNA OD 27. 9. 2022 OD 20:00 DO 9. 9. 2022 DO 24:00.

© Kultura je ZAKON, zato spoštujem avtorske pravice.


Konec, režija Vid Hajnšek, Slovenija, 2016, 75 min

Ovdovela babica, pogrebna govorka in upepeljevalec. Ker o smrti ne (z)moremo veliko povedati, govorimo o življenju.


Franček in Otilija, režija Vid Hajnšek, Slovenija, 2012, 14 min

Franček in Otilija sta upokojena mariborska kinooperaterja, ki sta doživela zlato dobo in zaton mestnih kinematografov. Nekoč mentor in vajenka, danes pa še zmeraj tesna prijatelja redno podoživljata filmske spomine, čeprav kino-sedanjost z njunimi spomini nima več kaj dosti skupnega.


DOKgodek organizira zavod Filmoteka, v okviru projekta Baza slovenskih filmov v sodelovanju z mednarodnim festivalom Dokudoc, ki ga že 10 leto organizira Mitra, društvo za razvoj avdiovizualne kulture in medkulturnega dialoga.

Projekt sofinancira Ministrstvo za kulturo RS.


© Kultura je ZAKON, zato spoštujem avtorske pravice.