En mesec Principal photography
- Fiction Feature Film
- s.d.
- Slovenia, Croatia, Italy, Czechia
- Basic info
- Galley
- Materials
- Episode
- Cast
- Crew
- Organizations
- Music
- Awards
- Screenings
- Archival footage
- Extended data
- Financing
- Filming locations
- Trivia
- Contact the editors
Synopsis
A former punk rocker restarting her career before retirement, a pregnant girl who fled her Catholic family, and an optimistic gay man who grew up as an orphan are forced to live as a family in a small town due to a housing crisis.
Director
Gallery (4)
Cast
Crew
Writing
Direction
Production
Cinematography
Editing
Production design
Costume design
Make-up
Sound design
Production department
Organizations
production
Extended data
Technical data
Financing
Budget
All financial information is obtained from official sources. I.e. producers or organizations which provided the financial support.
Comitee: Jasna Krajinović, Boris Palčič, Čedomir Kolar Explication
Avtor je v svoji režijski viziji, pa tudi na predstavitvi, izpostavil scenarij kot živo tkivo, ki se nenehno razvija. Pri tem je opisal določene dopolnitve, ki bodo najbrž uporabljene pri delu z igralci, saj je scenarij poln fines in že dodelanih dialogov. Mislimo tudi, da ne potrebuje več predzgodbe in vračanja v preteklost glavne osebe Sare, saj svojo dinamiko in pripovedno moč črpa ravno iz sedanjega trenutka, kot se sicer za komedijo spodobi. Tema prekarnosti se v scenariju ujame v pajčevino igrivosti, lahkotnosti in nepredvidljivosti, ki likom vlijejo življenje, in kljub težkim razmeram, tudi kanček osebne svobode. Istočasno pa gledalcu ponudijo možnost, da skozi nasmeh in določeno distanco, ugleda zrcalno podobo samega sebe in lastnega boja z neusmiljenimi merili sodobne družbe. Prepričani smo, da bo Nataša Barbara Gračner odlično upodobila Sarin lik odslužene intelektualke, ki bi se morala znajti na smetišču tržno neatraktivnih delavcev, a se temu kalupu spretno izmika. Delno že zaradi boja za obstoj, delno pa tudi zaradi svoje živosti in iznajdljivosti ter človeške širine, ki jo spretno skriva za masko nepopustljive lastnice stanovanja. Scenarij glavne osebe postavlja na križišče izbire in čeprav se v vsakdanu med Saro, Tino in Jožetom marsikaj polomi, zasmodi in zaiskri, pristni občutek za sočloveka vsakič prevlada. Skozi njega režiser in koscenarist posredno izražata svojo vizijo moderne družbe in vprašanje biti in nasploh smisla človeškega obstoja. Z opuščanjem starih in gradnjo novih, pristnih človeških vezi, začne pritekati tudi novo življenje. Simbolno ga zaznamuje že rojstvo Brunota, vendar scenarista poskrbita za osebno transformacijo vsakega lika in s tem zgodbo privedeta do preobrata. Le ta bo morda izražen tudi skozi vizualni pristop, kajti film pusti, da vanj vdre zunanji kontekst ter ga korenito zaznamuje. Režiser si pri tem prizoru odpira možnost, da podredi tehnologijo snemanja z droni filmskemu jeziku, saj želi vanj vdihniti avtentičnost otroškega zretja.
Contact the editors
If you need to get in touch, please use the form below. We will be happy to hear from you.