Skozi moje oči
- Dokumentarno-igrana TV serija
- 55'
- 2024-
- Slovenija
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Financiranje
- Snemalne lokacije
- Zanimivosti
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Režija
zasedba
Epizode
Zasedba
abecedni vrstni red
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
animacija
fotografija
glasba
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
sektor režija
produkcijska ekipa
sektor scenografija
sektor zvok
sektor kamera
osvetljava
scenska tehnika
sektor zasedba
poprodukcija
sektor glasba
mentorstvo in strokovno sodelovanje
drugo
Organizacije
produkcija
distribucija
tehnične storitve
ostalo
Razširjeni podatki
Tehnični podatki
Financiranje
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
Komisija: Rado Likon, Matevž Luzar, Mateja Valentinčič, Igor Prassel (nadomestni član) Obrazložitev komisije
Dokumentarno igrani film o prezrtem slovenskem umetniku, slikarju in fotografu Venu Pilonu, ki je večino svojega življenja preživel v Parizu, odlikuje režiserjeva podrobna raziskava umetnikovega življenja in dela ter študiozna priprava lokacij. Zgodovinsko dokumentarni portret Pilona kot fotografa in svetovljana, ki se je v 20-ih in 30-ih letih 20. stoletja družil s pariškimi avantgardisti, danes svetovno znanimi imeni moderne umetnosti, se sprašuje po razlogih Pilonovega zdrsa v obskurnost. Pilonova zanimiva osebnost in biografija skupaj z bogatim arhivskim gradivom ponuja več kot faktično dokumentaristični biografski film z relevantno kulturno temo nacionalnega pomena. Mnogo njegovih fotografij je najdenih šele v zadnjem desetletju, razstava Evropa stoletje avantgarde 1994 v Bonnu pa ga postavi ob bok pomembnim evropskim fotografom, kar kaže na univerzalnost in relevantnost teme, ob tem da beležimo 100 let od Pilonovega začetka ustvarjanja in 50 let od njegove vrnitve iz tujine.
Rekonstrukcija Pilonovega življenja poteka skozi igrane sekvence, ki od 1914-1925 v rodni Ajdovščini ujamejo njegova burna mladostna leta znotraj ognjevitega goriškega kroga (Stano Kosovel, Marij Kogoj, Spazzapan Spasal, Avgust Černigoj), ter njegovo koloraturno krajinarsko slikarsko obdobje in odnos do družine, obdobje od 1925 do 1950 v Parizu pa znotraj boheme, saj Pilonovo fotografsko dokumentarno beleženje vrveža Pariza sredi preloma stoletja vsebuje portretiranje najpomembnejših umetnikov Ecole de Paris. Narativna zgodba je pripovedovana skozi Pilonove oči skozi arhivski material slike in predvsem fotografije, režijska vizija pa obljublja filmsko atmosfero in pokrajino, posneto predvsem v naravni svetlobi z dolgimi jutranjimi in večernimi sencami v totalih, s čimer se režiser želi vizualno približati slikarju in fotografu.
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.